شناسهٔ خبر: 65227737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش کمک‌های مالی به خانواده‌های زندانیان خلخال

رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از خانواده زندانیان خلخال گفت: با افزایش درآمد انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان خلخال سطح کمک‌های نقدی و غیرنقدی به خانواده‌های تحت پوشش این انجمن نیز به مراتب افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

افزایش کمک‌های مالی به خانواده‌های زندانیان خلخالبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مظفر رضایی افزود: با توجه به افزایش میزان درآمد مالی انجمن از محل درآمد‌های خود انجمن و همچنین کمک‌های خیرین تلاش می‌کنیم تا میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش انجمن حمایتی از خانواده زندانیان را افزایش دهیم.
وی از توزیع بسته‌های معیشتی در بین ۵۵ خانواده نیازمند تحت پوشش انجمن این شهرستان خبر داد و افزود: به مناسبت گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه بسته‌های معیشتی تهیه و همزمان با سالروز میلاد خجسته امام حسین (ع) روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز و همچنین میلاد حضرت امام سجاد (ع) در اختیار خانواده‌های زندانیان این شهرستان قرار گرفت.
رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از خانواده زندانیان خلخال اظهار داشت: با هدف حمایت‌های مالی از خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان خلخال مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به حساب ۵۵ خانواده زندانی نیازمند این شهرستان واریز شد.
دادستان عمومی و انقلاب خلخال با تقدیر از حسن توجه خیرین حامی انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان خلخال گفت: در روز‌های اخیر مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی دو خیر بزرگوار به امر آزادسازی زندانی تخصیص داده شده و به حساب انجمن خلخال واریز شده است که این مبلغ در آستانه نیمه شعبان برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد زندان خلخال مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
به گفته دادستان خلخال، انجمن حمایت از خانواده زندانیان این شهرستان، یک آموزشگاه رانندگی پایه ۳ و موتور سیکلت و همچنین یک باب نانوایی برای درآمدزایی و کمک مالی به خانواده‌های زندانیان در اختیار دارد.

نظر شما