شناسهٔ خبر: 65220969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیش از ۲ هزار نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در سردشت همکاری می‌کنند

فرماندار سردشت گفت:بیش از ۲ هزار نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در سردشت همکاری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

بیش از ۲ هزار نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در سردشت همکاری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،کارگاه آموزشی و توجیهی اعضای شعب اخذ رأی با حضور "باباخان اسکندری" فرماندار سردشت و بخشدار بخش مرکزی و رئیس هیئت بازرسی انتخابات در سالن مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد.

فرماندار سردشت در این کارگاه آموزشی زمینه سازی جهت مشارکت حداکثری در انتخابات را یک وظیفه همگانی دانست و چهار راهبرد اصلی انتخابات، مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده‌اند، به عنوان یک نقشه راه عنوان کرد و گفت: عوامل اجرایی نقش اصلی در امنیت و سلامت انتخابات ایفا می‌کنند و وظیفه خطیری برعهده دارند که با کسب آموزش و مهارت‌ها می‌توانند به اهداف مورد نظر رسید.

باباخان اسکندری بابیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در سردشت همکاری می‌کنند، افزود: برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور همه نیرو‌ها بسیج و امکانات تجهیز شده و آمادگی کامل برای انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان وجود دارد.

وی بابیان اینکه دشمنان از چند ماه گذشته برای کمرنگ کردن انتخابات و ناامیدی مردم خود را تجهیز و آماده کرده، اظهار داشت: باید برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور اقدامات جهادی انجام داد و تلاش مضاعف کرد.

نظر شما