شناسهٔ خبر: 65217969 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

فیلم Thunderbolts دو ماه زودتر اکران خواهد شد

تغییر برنامه‌ها به خاطر چهار شگفت انگیز / GameSpot

صاحب‌خبر -

دیزنی دیشب به صورت رسمی از فیلم چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) رونمایی کرد و به همین خاطر تاریخ اکران Thunderbolts را تغییر داده است. 

فیلم Thunderbolts حالا دو ماه زودتر اکران می‌شود و دیزنی قصد دارد چهار شگفت انگیز را تاریخ قبلی آن روی پرده سینما ببرد. بنابر گزارش کلایدر، Thunderbolts در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) اکران می‌شود و تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) نیز به Fantastic Four تعلق گرفته است. 

فیلم Thunderbolts بر اساس تیمی از مارول کامیکس با همین نام ساخته شده و اتحاد گروهی از ضدقهرمانان و ویلن‌هایی را به تصویر می‌کشد که با اکراه برای دولت کار می‌کنند. هریسون فورد، سباستین استن، فلورنس پیو، دیوید هاربر، وایت راسل، هانا جان کامن، اولگا کوریلنکو و جولیا لوئی درایفوس تیم بازیگری تاندربولتز را تشکیل می‌دهند. 

فیلم Thunderbolts فیلم Thunderbolts

این اولین حضور هریسون فورد در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود و قرار است جایگزین ویلیام هرت فقید در فیلم‌های Captain America 4 و Thunderbolts شود و نقش ژنرال تادئوس تاندربولت راس را برعهده بگیرد. فیلمنامه‌ی این عنوان که پنجمین فیلم فاز ۵ MCU به شمار می‌رود توسط اریک پیرسون و کورت بوزیک نوشته شده و توسط جیک شرایر کارگردانی خواهد شد. 

انتظار می‌رود فیلمبرداری این عنوان در بهار ۲۰۲۴ آغاز شود و در ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) اکران خواهد شد.

باگ‌هایی که تبدیل به بخشی از بازی‌ها شدند

فیلم Thunderbolts دو ماه زودتر اکران خواهد شد - ویجیاتو فیلم Thunderbolts دو ماه زودتر اکران خواهد شد - ویجیاتو GameSpot

نظر شما