شناسهٔ خبر: 65214701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بارش برف و باران تردد در جاده‌های مهاباد را کُند کرد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهابادگفت: بارش برف و باران در تمامی محورهای مواصلاتی این شهرستان گزارش شده و باعث کُند شدن تردد در این مسیر بویژه گردنه‌ها شده است.

صاحب‌خبر -

بارش برف و باران تردد در جاده‌های مهاباد را کُند کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحمت نویدی‌نیا  اظهار کرد: هم اکنون در گردنه «زمزیران» بارش برف شروع شده و ماموران راهداری مشغول برف‌روبی و نمک‌پاشی این مسیر هستند و تردد خودروها در حال انجام است.

وی اضافه کرد: هم اکنون در گردنه «قره‌بلاغ» در مسیر مهاباد - بوکان نیز بارش باران و مه غلیظ باعث کاهش دید افقی به کمتر از 10 متر شده و در صورت بارش برف ماموران راهداری مسیر را برفروبی می کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: از شب گذشته بارش برف و باران در این منطقه شروع و هم اکنون نیز در تمامی محورهای این شهرستان بارش گزارش شده است.

وی افزود: هم‌اکنون علاوه بر راهدارخانه مرکزی، چهار راهداری در روستاهای کیتکه (گردنه جواله‌ره‌شان)، کله‌گاوی( گردنه زمزیران) و قره‌بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) فعال است و راهدارخانه دارلک (مسیر مهاباد ارومیه) نیز فعال می شود.

نویدنیا با بیان اینکه در حال حاضر ۵۵ مامور راهداری در راهدارخانه‌های این شهرستان فعال است، گفت: در بخش روستایی نیز ۲ راهدارخانه سیار در مسیرهای روستاهای آفان و سیاقول، کار برفروبی و بازگشایی محورهای روستایی این شهرستان را بر عهده دارند.

نظر شما