شناسهٔ خبر: 65212291 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

آخرین خبر از لیست اصلاح‌طلبان

لیست صدای ملت با سرلیستی علی مطهری به زودی منتشر خواهد شد و برخی از نیروهای حاضر در این لیست نیز مشخص شده‌اند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - در آخرین فرصت‌های باقی مانده تا انتخابات شاهد بروز و ظهور لیست‌های جدیدتر هستیم. گذشته از وضعیت چندلیستی در جریان اصولگرا که پیش‌تر نیز گمانه‌زنی‌هایی درباره آن می‌شد؛ شاهد ارائه چندین لیست از سوی اصلاح‌طلبان و جریان نزدیک به آنها یعنی اعتدال و توسعه هستیم.

تا همین چند هفته و چند روز قبل حرف از ائتلاف احتمالی اصلاح‌طلبان و اعتدال و توسعه و حتی بخشی از اصولگرایان یعنی طیف نزدیک به لاریجان بود! اکنون اما تکلیف ائتلاف آنها با طیف لاریجانی چنان معلوم شده که دیگر هیچ حرفی از آن زده نمی‌شود. این طور که به نظر می‌رسد که در میان احزاب اصلاح‌طلب و اعتدال و توسعه نیز ائتلاف سفت و سختی شکل نگرفته است. شاهد آنکه طیفی از اصلاح‌طلبان سراغ علی مطهری رفته و از او یاری خواسته‌اند. در پی این رویکرد نیز لیست «صدای ملت» شکل گرفته که به گزارش ایسنا، متشکل از نیروهای اعتدال‌گرا و برخی احزاب اصلاح‌طلب است به زودی منتشر می‌شود. آنطور که گفته شده علی مطهری سرلیست این گروه خواهد بود.

لیست صدای ملت توسط احزاب ندای ایرانیان، اعتماد ملی، کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه و نیروهای اعتدال گرا در تهران در حال نهایی شدن است و تا چند روز آینده منتشر می‌شود. 

تا این لحظه نیز حضور سید محمد بطحایی، هوشنگ بازوند، پروین داداندیش، منصور حقیقت پور، مصطفی خانزادی، رضا امیدوار تجریشی، زهرا ساعی، محسن علیجانی و ناهید تاج الدین قطعی شده است. 

ائتلاف مورد اشاره اما صرفا مختص به لیست تهران است و در حوزه‌های انتخابیه وضعیت متفاوت است. چنانچه گفته شده که در روزهای آتی لیست احزاب ندای ایرانیان، کارگزاران سازندگی، اعتماد ملی و اعتدال و توسعه در ۱۰۰ حوزه انتخابیه منتشر خواهد شد.

 

نظر شما