شناسهٔ خبر: 65211396 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۵۹؛

هجوم هزاران متقاضی دریافت عدم خلافی به اداره اجرائیات راهنمایی رانندگی

صفحه نخست روزنامه اطلاعات روز شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۵۹ را مشاهده می کنید تیتر یک روزنامه به ورود لشکر ۲۸ پیاده سنندج به خاک عراق اختصاص دارد. هوانیروز هم مواضع دشمن در جبهه آبادان را منهدم کرد و مصر ۲۰۰ تا ۳۰۰ تانک روسی به عراق فرستاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صفحه نخست روزنامه اطلاعات روز شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۵۹ را مشاهده می کنید تیتر یک روزنامه به ورود لشکر ۲۸ پیاده سنندج به خاک عراق اختصاص دارد. هوانیروز هم مواضع دشمن در جبهه آبادان را منهدم کرد و مصر ۲۰۰ تا ۳۰۰ تانک روسی به عراق فرستاده است. بنی صدر هم در بازدید از پایگاه یکم شکاری اعلام کرده که روزی که ما پیروز شویم جنگ تمام خواهد شد. عملیات و اکتشاف نفت در ترکمن صحرا هم آغاز شده و ۳ گروگان آمریکایی طلب ۹۰ میلیون دلار خسارت از ایران کرده اند. این روزنامه همچنین از جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب و فعالیت هیات‌های اعزامی به کشورهای مختلف خبر داده است.

به صفحات داخلی جریده می رویم به خبری راجع به هجوم هزاران متقاضی دریافت عدم خلافی به اداره اجرائیات راهنمایی و رانندگی بر می خوریم که آنرا سوژه امروز " روزنامه گردی دیدبان تاریخ" کرده ایم که متن آن به این شرح است:

هجوم هزاران تن از دارندگان وسائل نقلیه موتوری که در پی اعلام مقررات توزیع کوپن های بنزینی برای گرفتن برگه عدم خلافی جهت تکمیل مدارک و دریافت کارت مشخصات خود به اداره رانندگی تهران مراجعه می کنند مسئولان این اداره را با مشکلات فراوانی روبرو کرده اند‌.

IMG_20240215_065904_612

دیروز ازدحام جمعیت در مقابل اداره اجرائیات راهنمایی و رانندگی به حدی بود که فشار جمعیت باعث شکسته شدن درب آهنی این اداره شد و جمعیت به داخل محوطه حیاط این اداره ریختند و دردسرهای دیگری به بار آوردند.

سرهنگ جعفری رئیس اداره اجرائیات که روز گذشته برای نظم دادن متقاضیان دریافت عدم خلافی به محوطه اداره آمده بود در گفتگویی با خبرنگار اطلاعات علت این شلوغی و ازدحام بیش از حد را عدم هماهنگی مسئولان امر با اداره راهنمایی و رانندگی ذکر کرد و گفت:

اگر در کمیته سوخت و انرژی و مسئولان ارائه طرح توزیع کوپنهای بنزین با اداره راهنمایی و رانندگی مشورت می کردند این وضع پیش نمی آمد. وی گفت کامپیوتر اداره اجرائیات حداکثر می‌تواند روانه ۴ هزار نفر را جوابگو باشد اما بیشتر از ۱۰ هزار نفر یکروزه به این اداره مراجعه کرده اند و مانه تنها جوابگویی عده نیستیم بلکه از بازده هر روز  ما نیز بر اثر شلوغی کاسته شده است.

IMG_20240215_065904_539

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

برچسب‌ها:

نظر شما