شناسهٔ خبر: 65206977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در ایلام:

شعبان که به نیمه می‌رسد، ماه عاشقی کامل می‌شود

خبرگزاری صدا و سیما

نیمه شعبان یعنی هم آغوشی اشک‌ها و لبخندها، یعنی از حلول ماه بر زمین شب زده دل هایمان خوشحالیم و از دوری اش غمگین؛ شعبان حال دل هایمان عجیب، ناگفتنی است.

صاحب‌خبر -

شعبان که به نیمه می‌رسد، ماه عاشقی کامل می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: جشن‌های نیمه شعبان همراه با پویش مهدیه ایران برگزار می‌شود.
حجت الاسلام علی چراغی پور در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان گفت: این آیین‌ها با شعار محوری «مهدویت، مشارکت و مقاومت» همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان ایلام، برگزار خواهد شد.
وی افزود: برگزاری جشن‌های مردمی در سطح محلات، امامزاده ها، مساجد، مهدیه‌ها و دیگر مراکز مذهبی با شکوه تمام مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در این نشست تعمیق هر چه بیشتر فلسفه انتظار و فرهنگ مهدویت را از ضرورت‌های جامعه امروز دانست.
چراغی پور افزود: برگزاری هر چه باشکوه و پرمحتوای جشن‌های نیمه شعبان با پرهیز از موازی کاری و اجرای برنامه‌های تکراری و با محوریت و مشارکت فعال اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان از جمله اهداف و سیاست‌های این ستاد است.
وی از عموم مردم استان برای حضور گسترده و پرنشاط در آیین‌های بزرگداشت نیمه شعبان و سال روز خجسته میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) دعوت کرد.

نظر شما