شناسهٔ خبر: 65206153 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری یادواره سرداران و شهدای بخش ممقان

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در مراسم یادواره سرداران و شهدای بخش ممقان گفت: ایران اسلامی و مردم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به عزت و اقتدار رسیده است، اما ورشکستگان سیاسی و برخی افراد جاهل و نادان در صدد تطهیر رژیم منحوس پهلوی هستند.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ پورجمشیدیان با اشاره به تحولات جنگ غزه گفت: آمریکا واسرائیل با کودک کشی و کشتن غیر نظامیان و خانم‌ها رسوایی بسیار بزرگی را در سطح بین المللی برای خودشان به ثبت رساندند و بخاطر همین رسوایی از قبول اتش بس جنگ غزه در هراس بوده و حاضر به آتش بس نیستند. 

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار دنیای اسلام مرهون رزمندگان جبهه مقاومت است، تصریح کرد: کودک کشی جنایت بزرگ اسراعیل در غزه است و این ننگ بزرگی است و افتخار نیست، بلکه افتخار از ان رزمندگان و شهدای جبهه مقاومت است. 

وی با اشاره به خلق حماسه بزرگ مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: بصیرت، ولایتمداری و پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایبندی با ارزش‌های والای شهدای گرانقدر و با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان نشان دادند که همچنان پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان استتکباری زدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران  با اشاره به توطئه‌ها و تلاش دشمنان برای کم رنگ شدن انتخابات اتی گفت: دشمنان و سلطنت طلبان با ایجاد فضای مسموم و برجسته نمودن مشکلات داخلی در صدد کم رنگ نمودن حضور مردم در انتخابات هستند، در صورتی که مردم با حضور گسترده در انتخابات و انتخابت افراد اصلح و توانمند، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی را رقم خواهند زد. 

سردار سرتیپ پور جمشیدیان افزود: حضور پرشور، آگاهانه و انتخاب افراد شایسته زمینه ساز تشکیل مجلس انقلابی و قوی را رقم خواهد زد و حل مشکلات جامعه و اقتدار کشورمان در گرو تشکیل مجلسی قوی است. 

 وی افزود: عدم شرکت در انتخابات همنوایی و همراهی با دشمنان اسلام و قاتلان سردار سلیمانی و شهدا است وبا شرکت پرشور در انتخابات موجب سرافکندگی دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.

نظر شما