شناسهٔ خبر: 65197676 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی در پایان هفته

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در مازندران از امروز آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ یدالله جهان تاب؛ رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۲۵ بهمن تا روز شنبه ۲۸ بهمن ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وضعیت جاده‌ها / تردد روان در محورهای شمالی کشور

وی با تاکید بر اینکه بر اساس اعلام محدودیت‌ها، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای هراز، محور کرج - چالوس و فیروزکوه ممنوع است افزود: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی و انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

جهان تاب درباره محدودیت‌های تردد محور کندوان گفت: با پرحجم بودن تردد در محورها و با اعلام مأمورین پلیس راه از امروز چهارشنبه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ از مرزن آباد به سمت تهران ممنوع است و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از پل زنگوله در مسیر چالوس یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: روز جمعه ۲۷ بهمن ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه اعمال می‌شود و از ساعت ۱۴ در آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت ترددی برای خودروها به مقصد چالوس انجام می‌شود.

وی بیان کرد: محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله در انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس انسداد به‌صورت کامل انجام می‌شود.

جهان تاب همچنین خاطرنشان کرد: از ساعت ۱۷ مسیر از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه خواهد بود و از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی ادامه داد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

رئیس پلیس راه مازندران درباره محدودیت تردد محور هراز نیز گفت: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه ۲۷ بهمن به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام می‌شود.

وی افزود: محدودیت تردد خودروهای سنگین نیز در دستور کار است و تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد تریلرها از محور هراز ممنوع است.

جهان تاب گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران اجرای محدودیت‌های عنوان شده را منوط به افزایش حجم تردد در محورها دانست و تصریح کرد: چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما