شناسهٔ خبر: 65179942 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

از ابتدای امسال؛

۲۲۳ شناور صیادی متخلف در صیدگاه‌های خوزستان توقیف شدند

از ابتدای امسال؛ فرمانده یگان حفاظت شیلات استان خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۲۳ فروند شناور متخلف در صیدگاه های استان توقیف شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از خوزستان، کامران شریفی در جزئیات این خبر بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، طی گشت‌های ساحلی و دریایی به مدت بیش از  ۶۲ هزار نفر ساعت توسط نیروهای  یگان، ۲۹ هزار و ۴۹۴ فروند شناور صیادی (قایق و لنج) در ساحل و دریا مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود: در جریان بازرسی‌های به عمل آمده تعداد ۲۲۳ فروند شناور ( قایق و لنج ) متخلف در صیدگاه های استان توقیف شدند و از این شناورها علاوه بر حدود ۱۰۳ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم محصولات آبزی (ماهی و میگو)، ۴۶۳ طاقه تور گوشگیر، ۳۳۰ عدد لنگر، ۱۳۷ دستگاه ترال، کشف و ضبط شد.

شریفی با اشاره به دستگیری یک هزار و۲۹۳ نفر در این مدت، ادامه داد: پرونده تخلفات صیادی به کمیسیون تخلفات صید و صیادی و بخشی نیز به مراجع ذیصلاح معرفی شده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان خوزستان تصریح کرد: در راستای حراست از ثروت ملی کشور و انفال عمومی (منابع آبزی) ماموران یگان حفاظت شیلات استان به عنوان ضابط خاص قضایی و با مجوز استفاده از سلاح در ۵ پایگاه بندر امام(ره)، هندیجان، و الفجر اروندکنار، چوئبده آبادان و ماهشهر مشغول خدمت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما