شناسهٔ خبر: 65179161 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

واکنش سخنگوی جبهه اصلاحات به بیانیه «روزنه»: باید به جای روزنه از معبر استفاده می‌کردند

جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: دوستانی که بیانیه موسوم روزنه را امضا کردند، باید به جای روزنه از معبر استفاده می‌کردند! چرا که حاکمیت این مسیر را با انواع مانع‌گذاری‌های امنیتی و استصوابی، مین‌گذاری کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات در نشست خبری این جبهه با اشاره به انتخابات اسفندماه، اظهار داشت: جبهه راسا در مورد ثبت‌نام‌ها توصیه‌‌ای نداشته، اما نهایتا ۶ عضو جریان اصلاح‌طلب از فیلتر‌های نظارت استصوابی عبور کردند. در کل کشور با مبناها و ترازی که احزاب داشتند، این عدد می‌تواند به ۳۰ نفر برسد! البته آمارهای متفاوتی داده می‌شود اما به طور رسمی با سوالی که از احزاب داشتیم، این عدد از ۳۰ نفر تجاوز نکرده است.

دوستانی که بیانیه موسوم روزنه را امضا کردند، باید به جای روزنه از معبر استفاده می‌کردند! چرا که حاکمیت این مسیر را با انواع مانع‌گذاری‌های امنیتی و استصوابی، مین‌گذاری کرده است.

نظارت استصوابی در همه عرصه‌ها دخالت و مدیریت می‌کند و این حلقه هر روز تنگ‌تر شده است. متاسفانه رویه‌های غلط هر بار به جای اصلاح، توسط یک جریان محدود به قانون بدل شد.

امروز نظرسنجی‌ها، نگرانی از جامعه را نشان می‌دهد، نه جریان‌های سیاسی. مردم با صندوق رای قهر کرده‌اند. هیچ رسانه‌ای در اختیار جریان اصلاحات نیست. نیروهای نظامی و سیاسی انواع رسانه‌ها را در اختیار دارند.

برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ هیچ برنامه‌ای در دستور کار جبهه اصلاحات نیست. اما ما با صندوق رای قهر نکرده‌ایم و با قدرت در عرصه سیاست‌ورزی حضور داریم.

 

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما