شناسهٔ خبر: 65178989 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پاکستان تهاجم رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد: اسلام آباد تجاوز نظامی اسرائیل به شهر رفح در غزه و ویرانی و کشتار مردم فلسطین را به شدت محکوم می کند.

صاحب‌خبر -

 پاکستان تهاجم رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، پاکستان تهاجم و جنایات اسرائیل به شهر رفح در غزه و کشتار مردم بی گناه فلسطینی را به‌ شدت محکوم کرد.

سایت خبری «سما تی وی» نوشت: «ممتاز زهرا بلوچ» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد: اسلام آباد تجاوز نظامی اسرائیل به شهر رفح در غزه و ویرانی و کشتار مردم فلسطین را به شدت محکوم می کند.

این بیانیه افزود: حمله رژیم صهیونسیتی به شهر رفح، ناقض اقدامات موقتی است که دیوان بین‌المللی دادگستری برای حفاظت از مردم غزه در مقابل قتل عام نسل کشی انجام داده است.

این مقام پاکستانی تاکید کرد: تهاجم اسرائیل به رفح فاجعه انسانی که از چهار ماه پیش در فلسطین و غزه آغاز شده را تشدید کرده و تلاش ها برای آتش بس و صلح احتمالی را تحت تاثیر قرار داده و متوقف می‌کند.

ممتاز زهرا بلوچ از جامعه بین‌المللی بویژه شورای امنیت خواست تا اقداماتی فوری برای پایان دادن به تجاوز اسرائیل و جنایات بی وقفه آن علیه انسانیت اتخاذ کند.
در حملات و بمباران رژیم صهیونیستی علیه رفح در جنوب نوار غزه، حدود ۱۰۰ نفر شهید و تعدادی زیادی نیز مجروح شدند.

نظر شما