شناسهٔ خبر: 65175912 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برگزیده بخش دانشگاهی جشنواره تئاتر فجر میهمان دانشگاه امیر کبیر می‌شود

نمایش خیابانی بازگشت به خان نخست به تهیه‌کنندگی و کارگردانی داریوش نصیری از ۲۸ بهمن ماه در محوطه دانشگاه امیر کبیر برای دانشجویان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، نمایش بازگشت به خان نخست در چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری جایزه اول بخش دانشگاهی را به خود اختصاص داده و از طرف معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تقدیر ویژه شد.

این نمایش خیابانی در فضایی کمدی به نقد اجتماعی قوانین الهی و انسانی که در سال‌های ۱۳۵۲ تا ۱۳۵۷ توسط افراد نقض شده می‌پردازد.

در این اثر نمایشی ۵۰ دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از رشته‌های بازیگری، کارگردانی، ادبیات نمایشی، نمایش عروسکی، طراحی صحنه و فلسفه هنر از استانهای مختلف کشور به عنوان بازیگر حضور داشته و سایر عوامل نمایش عبارتند از: طراح و نویسندگان: داریوش نصیری، مرتضی وکیلیان، مشاوران کارگردان: دکتر بهزاد آقاجمالی، دکتر سعید قاسمی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: نگین زینی‌وند، گروه کارگردانی: رضاشفائی، آیلار صدرخواه، سامان ترده، علی صفری، سامان ایرانی، علی قراربخش، عکاس و تصویربردار: امین سروری، طراح فضا: داریوش نصیری، مرتضی وکیلیان، طراح لباس: داریوش نصیری، نگین زینی‌وند، طراح پوستر و بروشور: امیرحسین قاسمی، زهرا رضوان، مدیر صحنه: کوثر آقایی.

لازم به ذکر است نمایش خیابانی بازگشت به خان نخست از ۲۸ بهمن الی ۴ اسفند ساعت ۱۱ صبح در صحن دانشگاه امیرکبیر (دانشگاه پلی‌تکنیک تهران) اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما