شناسهٔ خبر: 65163288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در پی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیامی تلویزیونی از مردم حماسه‌آفرین استان بوشهر برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

 

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی تلویزیونی از مردم استان بوشهر برای حضور باشکوه در راهپیمایی چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تجلیل و قدردانی کرد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری به خبرنگار صداوسیما خطاب به مردم استان گفت: از حضور حماسی شما مردم استان دارالحماسه بوشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم که نشان از بصیرت، هوشمندی، ولایتمداری و مجاهدت و مقاومت در عرصه‌های گوناگون انقلاب اسلامی است.

او اضافه کرد: شما مردم استان بوشهر با این حضور، برگ زرین دیگری بر تاریخ این استان افزودید.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: کودک، جوان و پیر و زن و مرد استان بوشهر نشان دادند که در برابر تمامی توطئه‌ها، آگاهانه در منظومه ولایتمداری و با هدایت‌های رهبر انقلاب به‌دنبال ایران اسلامی قوی هستند.

 

<div id="video-display-embed-code_10791023"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4152144/10791023?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما