شناسهٔ خبر: 65162482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شجاعت واستقامت ستودنی امام خمینی(ره) درمواجهه با طاغوت

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت:شجاعت، استقامت و پایداری امام خمینی(ره) در مواجهه با طاغوت ستودنی بود.

صاحب‌خبر -

شجاعت واستقامت ستودنی امام خمینی(ره) درمواجهه با طاغوت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در ویژه‌برنامه گرامیداشت دهه فجر که با حضور کارکنان وظیفه رده‌های سپاه مستقر در ارومیه برگزار شد گفت: شاید در ابتدای امر تعداد یاران امام راحل کم به نظر می‌رسید اما با توجه به اینکه اهداف ایشان متعالی بود و در راه خدمت به ملت و اسلام گام برمی‌داشتند، خداوند متعال نیز ایشان را یاری کرد.

 

سردار محمدحسین رجبی  اظهار کرد: انقلاب اسلامی طی یک فرآیند منطقی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید، اما شروع تحولات از مدت‌ها قبل بود.

وی افزود: از ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ نهضت امام خمینی (ره) شروع شده و این عالم ربانی از همان ایام این نهضت را رهبری کردند، گرچه مدتی نیز در کشور نبودند اما در همان زمان نیز برای طراحی آن تدبر می‌کردند و برای تأسیس نظام اسلامی در حال برنامه‌ریزی بودند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در آن سال‌ها کمتر کسی باور می‌کرد که این انقلاب در نهایت به پیروزی برسد ولی با تکیه بر قدرت لایزال الهی این موضوع اتفاق افتاد.

رجبی تصریح کرد: در سال ۱۳۵۶ نهضت امام‌خمینی (ره) توسط تعدادی از دانشجویان و دانش‌آموزان متدین به آرمان‌ها و اهداف متعالی حضرت امام‌خمینی (ره) پی بردیم.

وی شجاعت، استقامت و پایداری حضرت امام (ره) در مواجهه با طاغوت را ستودنی دانست و ادامه داد: علما و روحانیون نیز آن زمان دوشادوش مردم قرار گرفته و امام خمینی (ره) را یاری کردند.

رجبی اضافه کرد: شاید در ابتدای امر تعداد یاران امام راحل کم به نظر می‌رسید، اما با توجه به اینکه اهداف ایشان متعالی بوده و در راه خدمت به ملت و اسلام گام برمی‌داشتند، خداوند متعال نیز ایشان را یاری کرد تا اینکه انقلاب به پیروزی رسید.

 

 

 

 

نظر شما