شناسهٔ خبر: 65152213 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حماس:

حمله شبانه به رفح، ادامه نسل‌کشی علیه مردم فلسطین است

حماس: جنبش حماس حمله رژیم صهیوینستی به شهر رفح را ادامه جنگ نسل‌کشی علیه مردم فلسطین توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، جنبش حماس امروز -دوشنبه- در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه جنایتی پیچیده و ادامه جنگ نسل‌کشی است.

این جنبش افزود: «حمله امشب ارتش نازی اسرائیل به شهر رفح و کشتار هولناک غیرنظامیان بی دفاع و کودکان، زنان و سالمندان آواره که تا این لحظه بیش از صد شهید بر جای گذاشته است، ادامه جنگ نسل کشی و تلاش‌ها برای آوارگی اجباری مردم فلسطین و جنایتی پیچیده برای گسترش دامنه کشتارها علیه آنان در شرایط فاجعه‌بار است». 

در ادامه این بیانیه آمده است: «دولت تروریستی نتانیاهو و ارتش نازی او تصمیمات دیوان بین‌المللی دادگستری را که دو هفته پیش صادر شد و بر لزوم اتخاذ اقدامات فوری برای توقف هر گونه نسل کشی تاکید کرد، نادیده می‌گیرند. دولت آمریکا و شخص جو بایدن مسئول این نسل کشی هستند و با پول، سلاح و پوشش سیاسی به نتانیاهو برای ادامه جنگ نسل کشی چراغ سیبز نشان دادند». 

جنبش حماس در پایان بیانیه خود از اتحادیه کشورهای عربی، سازمان همکاری اسلامی و شورای امنیت سازمان ملل خواست برای توقف تجاوزهای رژیم صهیونیستی و جنایت‌های مستمر نسل کشی علیه غیرنظامیان بی دفاع در نوار غزه، اقدامی فوری و جدی انجام دهند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما