شناسهٔ خبر: 65150853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پلاک گذاری ۳۶۰ دستگاه تراکتور در محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از پلاک گذاری ۳۶۰ دستگاه تراکتور این شهرستان خبر داد

صاحب‌خبر -

پلاک گذاری ۳۶۰ دستگاه تراکتور در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از پلاک گذاری ۳۶۰ دستگاه تراکتور این شهرستان خبر داد


محمد هادی‌زاده با اشاره به اینکه دریافت سوخت یارانه دار، عدم خرید و فروش غیرمجاز و کاهش سرقت احتمالی از مزایای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی است، از پلاک گذاری ۳۶۰ دستگاه تراکتور در شهرستان محمودآباد خبر داد.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۱۱ دستگاه تراکتور در این شهرستان در حال فعالیت هستند افزود: از این تعداد، ۲۵۰ دستگاه پلاک گذاری، ۱۰۰ دستگاه در مرحله تشکیل پرونده و ۱۰ دستگاه در انتظار نصب پلاک هستند.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: پلاک‌گذاری تراکتور‌ها در راستای جلوگیری از تردد خودرو‌های فاقد هویت، ارائه پلاک، توزیع عادلانه کارت‌های هوشمند سوخت و سنددار کردن تراکتور‌های فاقد مالکیت در حال انجام است.


به گفته هادی‌زاده سال ساخت تراکتور‌ها مهم نیست و تراکتور‌های فاقد پلاک با هر مدلی می‌توانند پس از تشکیل پرونده از این خدمت بهره‌مند شوند.


وی با بیان اینکه پلاک‌گذاری تراکتورها، امری ضروری است چرا که براساس قانون، از تردد و خرید و فروش تراکتور‌های بدون پلاک جلوگیری می‌شود و سهمیه سوخت فقط به تراکتور‌های دارای پلاک داده می‌شود، گفت: این شهرستان به عنوان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی دارای ۶۱۱ دستگاه تراکتور فعال است که عملیات پلاک گذاری این تراکتور‌ها از بهمن ماه سال ۹۶ در این شهرستان آغاز شد.

نظر شما