شناسهٔ خبر: 65138482 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قالیباف:

هویت ملی مردم ایران با ۲۲بهمن معنا شد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:۲۲بهمن ماه برای ملت ما بی نظیر است و هویت ملی برای مردم ایران با ۲۲بهمن معنا شده است مردم ما هیچ وقت مانند ۲۲بهمن احساس یک ملت بودن را نداشتند.

صاحب‌خبر -

محمدباقر قالیباف امروز در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم مشهد که در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزار شد ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ایران و آزادگان جهان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این دستاورد بزرگ را به خصوص به زنان مشهدی که پرچمدار نهضت انقلاب اسلامی در مشهد مقدس بودند تبریک و تهنیت گفت.

وی ابراز امیدواری کرد: این حضور پرشور مردمی و قدم‌های پربرکت آن‌ها در دفاع از انقلاب مایه عزت دنیوی و اخروی این عزیزان باشد.

قالیباف ضمن یاد کردن از رشادت‌های شهدا و رهنمود‌های امام راحل که به تعبیر مقام معظم رهبری امام تحول بود، افزود: امام خمینی امام تحول بود که جز برای خدا سخن نمی‌گفت و جز در راه خدا گامی برنمی‌داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:۲۲ بهمن ماه برای ملت ما بی نظیر است و هویت ملی برای مردم ایران با ۲۲ بهمن معنا شده است مردم ما هیچ وقت مانند ۲۲ بهمن احساس یک ملت بودن را نداشتند.

نظر شما