شناسهٔ خبر: 65123617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت گروهها، نهاد‌ها و شخصیت‌های مازندران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

گروهها، نهاد‌ها و شخصیت‌های مازندران از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند

صاحب‌خبر -

دعوت گروهها، نهاد‌ها و شخصیت‌های مازندران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در آستانه ۲۲ بهمن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ گروهها، نهاد‌ها و شخصیت‌های استان مازندران از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

آیت الله جوادی آملی مردم را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد
آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید با بیان اینکه این نظام به برکت خون پاک شهیدان برپا شده است، گفت: همه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنید.
ایشان با بیان اینکه سعی کنید این پرچم را تا ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف حفظ کنید، گفت: در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن کاملا حاضر باشید.
این مرجع معظم تقلید افزود: این انقلاب و نظام به برکت خون پاک شهیدان برپا شده است و ما باید این را قدر بدانیم.
وی تاکید کرد: ما در قبال این نظام که ثمره خون شهداست موظفیم در حوزه و دانشگاه و جا‌های دیگر عملکرد خوب و مطلوبی داشته باشید.

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیام مشترکی، ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن از آحاد مختلف مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کردند.
در پیام آیت الله محمدی لائینی و آقای حسینی پور آمده است:
در طلیعه چهل و پنجمین بهار پیروزی حماسی و شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان و بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والامقام انقلاب، دفاع مقدس، شهدای مدافع حریم حرم آل الله (علیهم‌السلام) و امنیت میهن اسلامی و ده هزار و چهارصد شهید گرانقدر استان، پیشاپیش فرارسیدن یوم الله ۲۲بهمن را به عموم ملت ولایتمدار و مومن ایران اسلامی خاصه مردم انقلابی دیار علویان تبریک و تهنیت می‌گوئیم و رجاء واثق داریم که مردم بزرگ استان مازندران هم راستا با ملت ایران در سراسر کشور برای حضور حماسی در راهپیمایی روز ۲۲بهمن مهیا هستند تا چونان همیشه در صیانت از اقتدار و عزت نظام و انقلاب اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی در اردوی شکست خورده دشمنان، حماسه‌ای ماندگار و بی‌نظیر را در تاریخ سراسر عزت و سربلندی این دیار ثبت و ضبط نمایند.

دعوت گروهها، نهاد‌ها و شخصیت‌های مازندران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمنبیانیه سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران
سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران به مناسبت این ایام و دعوت از هم استانی‌های عزیز برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.
با فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکبار دیگر دفتر خاطرات، حماسه‌ها و از جان گذشتگی‌های امت مسلمان ایران در بهمن ۵۷ ورق خورده و شمیم عطر آن ایام خدایی و به یاد ماندنی در فضای میهن اسلامی‌مان به مشام رسید، آنگاه که ملت مظلوم و شهیدپرور ایران ثمره فداکاری‌ها و جان فشانی‌های خود را دریافت کرد و همچون ید واحد توانست ریشه ظلم و کفر و تباهی را از میهن اسلامی برکند و به ستمگری ها، سودجویی‌ها و فساد طاغوتیان در این سرزمین اسلامی پایان دهد.
به همین مناسبت مدیران، کارشناسان و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، از همه دلسوختگان انقلاب و اسلام به ویژه روستاییان و عشایر که با تولید محصولات کشاورزی در راه امنیت غذایی کشورمان تلاش می‌کنند، برای شرکت فعال در راهپیمایی ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دعوت بعمل آورده تا بار دیگر همه با هم ضمن تجدید میثاق با ولایت و اعلام پایبندی ملت ایران به ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل در این برهه حساس از زمان، مشت محکمی بر دهان یاوه گوی استکبار جهانی و ایادی او زده باشند.

نظر شما