شناسهٔ خبر: 65110547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برپایی میز خدمت جهاد کشاورزی در روستای هامانه

مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر و دهستان کذاب اقدام به برپایی میزخدمت در محل نماز جمعه این هفته بخش خضراباد در حسینیه روستای هامانه کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر و دهستان کذاب اقدام به برپایی میزخدمت در محل نماز جمعه این هفته بخش خضراباد در حسینیه روستای هامانه کردند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان اشکذر گفت:هدف از برپایی میز‌های خدمت ارتباط مستقیم مردم با مسوولان و ارتقای کیفی ارائه خدمات است؛ افزون بر این با حضور مسئولان در میز خدمت، فرصتی فراهم می‌شود تا مردم بتوانند مطالبه‌های خود را به صورت مستقیم مطرح و برای رفع آنها از مسئولان چاره جویی کنند.

نعمت الله جعفری کاهش زمان رسیدگی به امور مراجعان، تکریم ارباب رجوع و عملکرد اداری مطلوب، از جمله اهداف شاخص این میز خدمت برشمرد و گفت با توجه به پراکندگی روستا‌های بخش خضرآباد برپایی میزخدمت در مراسم نماز جمعه را فرصتی مناسب برای ارائه خدمات به روستا نشینان این منطقه عنوان کرد.

جعفری گفت: امروز جمع زیادی از اهالی روستا‌های بخش خضرآباد با مراجعه به این میز خدمت مشکلات خود را مستقیما مطرح و خواهان رسیدگی شدند.

امروز همچنین صندوق کارگزاری بیمه روستاییان؛ کشاورزان و عشایر نیز با حضور در محل اقامه نماز جمعه نسبت به خدمت رسانی به مردم روستا‌های مختلف بخش خضرآباد اقدام کردند.

نظر شما