شناسهٔ خبر: 65109926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطیب نماز جمعه زاهدان:انتخابات نشانه قوت و قدرت نظام اسلامی است

خبرگزاری صدا و سیما

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:هر چه حضور مردم پر شورتر باشد و انتخابات با شکوه‌تر برگزار شود نشانه قوت و قدرت نظام اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت: یکی از راه‌های تحصیل تقوا و حفظ فرد و جامعه تقویت ارتباط با خدا و حضور همگانی در عرصه‌های دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است.

امام جمعه زاهدان با اشاره یه برخی مناسبت‌های پیش رو عنوان داشت: در روز‌های پایانی ماه رجب هستیم که ماه استغفار است آن هم استغفار به معنای حقیقی که حقیقت استغفار پشیمانی نسبت به گناه مرتکب شده است و لازمه آن این است اگر حق‌الناسی بر گردنش هست آن را جبران کند تا استغفار حقیقی باشد و خداوند از گناهش درگذرد.
وی گفت: ماه شعبان را در پیش داریم که ماه دعا، مناجات، ماه صلوات بر پیامبراکرم (ص) و اهل بیت (ع) و ماه روزه‌داری است .
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان اذعان داشت: همه باید از امام حسین علیه السلام درس گرفته و برای هدایتگری، رفع شبهات و نجات مردم و نسل جوان از حیرت و سرگردانی تلاش کنیم آن هم با بیان واقعیت‌ها، جهاد تبیین و معرفی حقیقت، اهداف و آرمان‌های انقلاب و خدمات انقلاب از این جهت که دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب و عوامل تقویت انقلاب است که یکی از این عوامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
امام جمعه زاهدان عنوان کرد: در کنار جشن‌های دینی، جشن بزرگ ملی و انقلابی را در این روزها داریم و ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ماست،  انقلابی که بر اساس معارف دینی، با لطف خداوند و رهبری امام خمینی (ره) و همراهی مردم مومن و متعهد و ملتزم به اسلام پیروز شد و تا به امروز سرافرازانه باقی مانده است.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مردم پای کار آمدند و با رهبری امام خمینی (ره) انقلاب پیروز شد و از روز اول پیروزی انقلاب همواره با فتنه و توطئه‌های دشمن روبرو بودیم، اما مردم ایستادند و پرچم اسلام را بر افراشته نگه داشتند و در ادامه جنگ را بر ما تحمیل کردند که همه پای کار ایستاده و جان در کف دست گرفتند و باز سربلند و پر افتخار ماندیم.
آیت‌الله محامی اظهار داشت: عمده پیشرفت‌هایی که در طول تاریخ انقلاب داشتیم و در این روزها گوشه‌ای از آن هم بیان می‌شود باز با حضور همین مردم کسب شده است و جوانان، دانشمندان، اشتغال آفرینان و بخش خصوصی که در بخش‌های مختلف تلاش کرده‌اند و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که باید مردم پای کار بیایند و دولتمردان باید زمینه حضور مردم را فراهم کنند و نظارت داشته باشند.
وی گفت: در سیستان و بلوچستان نیز نمونه‌هایی از اقدامات انجام شده است و طرح‌ها و خدمات انبوهی که افتتاح می‌شود و یا کلنگ آن زده و آغاز می‌شود که به دست خود مردم و بخش خصوصی و با هدایت و حمایت دولت در کشور و استان شکل می‌گیرد.
وی گفت: نیاز‌ها به مراتب بیشتر و زمینه کار به مراتب وجود دارد و نیازمند حضور بیشتر مردم جوانان و بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف هستیم به گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب همواره تاکید دارند .
آیت‌الله محامی بیان داشت: یکی از عرصه‌های حضور مردم انتخابات پیش روست و هر چه حضور مردم پر شورتر باشد و انتخابات با شکوه‌تر برگزار شود نشانه قوت و قدرت نظام اسلامی است و برای کشور ما قدرت و امنیت می‌آورد .

وی ادامه داد: دشمن همواره به دنبال این است تا انتخابات در کشور ما به درستی برگزار نشود آن هم با تبلیعات فراوان و القای ناکارآمدی نظام اسلامی و اینکه شرکت در انتخابات را بی تاثیر جلوه دهد تا مردم انگیزه‌ای جهت حضور در انتخابات را نداشته باشند و قدرت، قوت و امنیت برای کشور حاصل نشود.
وی گفت: مردم و مسئولان باید هوشیار باشند و به گونه‌ای عمل کنند که دشمن خار، دلیل و مایوس شود.

خطیب نماز جمعه زاهدان:انتخابات نشانه قوت و قدرت نظام اسلامی است خطیب نماز جمعه زاهدان:انتخابات نشانه قوت و قدرت نظام اسلامی است خطیب نماز جمعه زاهدان:انتخابات نشانه قوت و قدرت نظام اسلامی است خطیب نماز جمعه زاهدان:انتخابات نشانه قوت و قدرت نظام اسلامی است خطیب نماز جمعه زاهدان:انتخابات نشانه قوت و قدرت نظام اسلامی است خطیب نماز جمعه زاهدان:انتخابات نشانه قوت و قدرت نظام اسلامی است

نظر شما