شناسهٔ خبر: 65108166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مردم با بصیر قم پایه گذار و همراه همیشگی انقلاب هستند

خبرگزاری صدا و سیما

خطیب جمعه قم گفت: مردم بصیر و زمان شناس قمی به عنوان پایه‌گذاران انقلاب اسلامی در همراهی با امام خمینی (ره) ۲۲ بهمن امسال همچون گذشته حماسه خواهند آفرید.

صاحب‌خبر -

مردم با بصیر قم پایه گذران و همراهان همیشگی انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه قم با اشاره به تلاش دشمنان برای حذف مردم ایران از صحنه‌های انقلاب گفت: انتظار می‌رود ۲۲ بهمن امسال همچون گذشته، ملت هوشمند ایران با رقم زدن حماسه‌ای دیگر، خنثی کننده طمع و توطئه دشمنان نسبت به این مردم، انقلاب و نظام باشند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مقدمه حضور حماسی در انتخابات یازدهم اسفندماه برشمرد و افزود: دشمن یازدهم اسفند نظاره‌گر صفوف به هم پیوسته مردم ایران در شعب اخذ رای خواهد بود و خواهد دید مردم ایران اسلامی در هر شرایطی شور انقلاب و رهبری را در دل دارند.

وی با بیان اینکه ملت ما در مقابل همه ناملایمات در دوران دفاع مقدس، تحریم‌های ظالمانه، نامهربانی مزدوران داخلی و جاسوسان، همچنان سربلند ایستاده افزود: بار دیگر دشمنان خواهند دید مردم با مشارکت بالا خواهند آمد و رای شان را به صندوق خواهند انداخت.

مردم با بصیر قم پایه گذران و همراهان همیشگی انقلاب هستند

آیت الله حسینی بوشهری همچنین از کاندیدا‌ها و حامیان آنان خواست؛ با حرکت در چهارچوب قانون و دوری از هوای نفس به دنبال انتخاباتی سالم همراه با حضور پرشور مردم باشند.

وی افزود: اینکه حامیان بگویند هدف وسیله را توجیه می‌کند درست نیست و این یک شعار غربی است و هیچ ربطی به جامعه اسلامی ما ندارد، به حامیان کاندیدا‌ها تذکر میدهم به هر قیمتی نباید تبلیغات راه انداخت، مراقب باشید که کوچک‌ترین نقطه ضعفی از شما موجب فرافکنی دشمنان می‌شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه تا زمانی که در چهارچوب قانون عمل نمایید نتایج انتخابات بر اساس مشارکت، رقابت سالم و امنیت انجام می‌شود گفت: متقابلاً مردم هم با حضورشان نشان خواهند داد که شایستگی این انقلاب را از ابتدا داشته‌اند.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه با اشاره به کشتار مردم مظلوم غزه به ویژه زنان و کودکان فلسطینی، آمریکا را باعث و بانی این جنایت‌ها دانست و گفت: آمریکای جنایتکار برای به تاخیر انداختن سقوط رژیم پوشالی اسرائیل غاصب جنگ و آشوب را به منطقه آورده است.

نظر شما