شناسهٔ خبر: 65097983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شرایط ویژه پلیس برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی

فرمانده انتظامی استان از شرایط ویژه پلیس برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در آستانهِ جشنِ انقلاب و مبعث نبی مکرم اسلام (ص) خبر داد.

صاحب‌خبر -

شرایط ویژه پلیس برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان، سردار عزیزاله ملکی در خصوص جزئیات خبر شرایط ویژه پلیس برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی گفت: در سالروز مبعث پیامبر رحمت و در آستانه جشن بزرگ انقلاب اسلامی؛ برای افزایشِ رضایتِ شهروندان بنابر تدبیر فرمانده کل انتظامی کشور مالکان وسایل نقلیه‌ای که صِرفا در چارچوب مقررات پلیس و راهنمایی و رانندگی توقیف و به پارکینگ منتقل شده‌اند، می‌توانند از شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ در سراسر کشور و یا از طریق اپلیکیشن «پلیس من» با مراجعه به قسمت پلیس راهور و صفحه ترخیص خودرو نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه ترخیص خودروهایِ توقیفی شاملِ تمام تخلفات رانندگی و همچنین موارد مرتبط نیز است افزود: خودرو‌هایی که شکایت قضائی و پرونده مفتوح در سیستم قضائی دارند، مشمول این طرح نیستند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه تسهیلات ویژه‌ای نیز برای موتورسیکلت‌های رسوبی در هزینه پارکینگ و همچنین جرائم رانندگی و بیمه در نظر گرفته شده است گفت: برای تسهیل و مساعدت در فرآیند ترخیص، نسبت به تقسیطِ جرایمِ رانندگی از طریق ستادِ ترخیصِ پلیس راهور استان اقدام خواهد شد.

نظر شما