شناسهٔ خبر: 65093604 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه امداد ولایت دررامسر

رئیس کمیته امداد رامسر اظهار داشت: درده ماهه سال جاری، ۱ میلیارد و ۶۳۸میلیون تومان تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به ۸۹نفر از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، عباس معصومی افزود: ۷۴ فقره از این تسهیلات به مبلغ ۱میلیارد و ۲۶۸میلیون تومان در قالب وام کارگشایی به منظور کمک به تأمین ودیعه مسکن، امور ضروری از جمله ازدواج، درمان و وام سفر اربعین بوده است.

وی در ادامه گفت: ۵ فقره از این تسهیلات به مبلغ ۱۱۰میلیون تومان در قالب وام مسکن مددجویان به منظور کمک به تعمیر و بازسازی مسکن بوده است.

رئیس کمیته امداد رامسر افزود: ۵فقره تسهیلات به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت به مبلغ ۲۰۵ میلیون تومان نیز در بخش اشتغال‌زایی از منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

وی گفت: ۲ فقره تسهیلات به دانشجویان تحت حمایت بابت شهریه و ۳ فقره تسهیلات بابت سفر زیارتی اربعین به مبلغ ۵۵ میلیون تومان از منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

معصومی بیان کرد: تسهیلات پرداختی کارگشایی از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون کارمزد پرداخت می‌شود.

نظر شما