شناسهٔ خبر: 65091914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عملیات اجرایی واریانت سنگر نادر در محور دهلران- مهران آغاز شد

ایلام - ایرنا - عملیات اجرایی واریانت سنگر" نادر" در محور مهران - دهلران در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ زنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، روز پنجشنبه در سفر به شهرستان دهلران و آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح های دهه فجر، اظهار کرد: چهار خطه کردن مسیر دهلران به مهران یکی از مطالبات مهم مردم این شهرستان بود که این پروژه در دولت سیزدهم شروع شده و امید است با تزریق اعتبارات از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار باشد.

"محمد سبحان حسنی" پوشش تلفن همراه و اینترنت را از مطالبات به حق مردم روستای "سنگر نادر" این شهرستان ذکر کرد و افزود: ۳۵ میلیارد ریال برای جانمایی سایت همراه اول در این روستا مصوب شده و این پروژه ظرف ۴ ماه آینده بهره برداری خواهد شد.

فرماندار ویژه دهلران نیز در کلنگ زنی واریانت روستای "سنگر نادر" این شهرستان، گفت: این پروژه نقش موثری در حذف نقاط حادثه خیز و ایمن سازی راه ها و تعریض مسیر دهلران به مهران دارد.

"لطیف صادقی" افزود: پنج نقطه حادثه خیز در شهرستان شناسایی که ۲ نقطه اصلاح و ۲ نقطه دیگر در دست اصلاح و یکی نقطه دیگر هم بهره برداری شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام نیز در این آیین اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح در راستای ارتقاء ایمنی و حذف نقاط حادثه خیز در محور مهران_ دهلران،با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته و امروز کلنگ زنی شد.

"اکبر هواسی" بیان کرد: این پروژه در بازه زمانی ۲ ساله تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی یادآور شد: در ایام مبارک دهه فجر ۴۱ پروژه راهداری در مناطق مختلف استان ایلام با اعتبار چهار هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ‌زنی می شود.

شهر دهلران در فاصله ۲۳۰ کیلومتری شهر ایلام و در قسمت جنوب شرقی این استان قرار دارد.

نظر شما