شناسهٔ خبر: 65088498 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دبیرکل جهادگران ایران: ما باید وحدت و اقتدار ملی داشته باشیم

دبیرکل حزب جهادگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما باید وحدت و اقتدار ملی داشته باشیم، گفت: مشکلی که ما امروز با آن سروکار داریم و دیده نمی شود وحدت و اقتدار ملی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران توانا، همایش خبری جهادگران ایران اسلامی امروز ( ۱۸ بهمن ) در جهاد دانشگاهی شریف برگزار شد..

وهاب عزیزی دبیرکل حزب جهادگران انقلاب اسلامی ضمن تبریک سالروز پیروزی جمهوری اسلامی و دهه مبارک فجر اظهار داشت : عدالت درد جامعه ما است . مشکلی که ما امروز با آن سروکار داریم و دیده نمی شود وحدت و اقتدار ملی است وی افزود: ما باید وحدت و اقتدار ملی داشته باشیم . مقام معظم رهبری از ابتدای سال بر موضوع انتخابات تأکید کردند اما عده ای می‌خواهند مانع تراشی می کنند و این باعث آسیب دیدن کشور می شود.

دبیرکل جهادگران اظهار داشت: اعمال برخی از افراد باعث می شود اطراف صندوق رای خالی از مردم باشد و این باعث می شود مشروعیت نظام آسیب ببیند.

عزیزی با بیان اینکه ما نباید اجازه دهیم جریان انقلاب مصادره شود، گفت: انقلاب برای تمام مردم سلیقه ها و جریانات است .  تمام جریانات برای تحقق انقلاب زحمت کشیده اند. بنابراین ما به عنوان سربازان مقام معظم رهبری و به عنوان افراد ارزشی از جریان انقلاب حمایت می‌کنیم.اگر جریان های کوچک شکل بگیرد نظام ضعیف می‌شود وی تاکید داشت: وظیفه ما این است از صندوق محافظت کنیم.

این فعال سیاسی در ادامه خطاب به ناظران صندوق های رای گفت:  رای حق الناس است هم برای کسی که رای را می نویسد و هم برای کسی که نامش نوشته می شود .

پایان پیام/

نظر شما