شناسهٔ خبر: 65085790 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش ۲۶ درصدی کشف سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

رئیس اداره نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: کشف سوخت قاچاق در استان ۲۶ درصد افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

مهری رئیس اداره نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: قاچاق سوخت در صدر فهرست کالا‌های قاچاق خراسان جنوبی قرار دارد.

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۸۰ درصد کالا‌های قاچاق کشف شده در خراسان جنوبی فرآورده‌های نفتی و ۲۰ درصد مابقی کالا‌ها بوده است.

مهریاز افزایش ۲۶ درصدی کشف سوخت قاچاق در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و اظهار کرد: در این مدت در استان ۳ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۶۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده است.

رئیس اداره نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون قاچاق دارو ۹۹ درصد، قاچاق طیور ۱۴۲ درصد و لوازم خانگی هم هزار و ۸۱۳ درصد افزایش یافته است.

او همچنین از افزایش ۱۷ درصدی تردد خودرو‌های شوتی در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت هزار و ۸۲۰ دستگاه خودروی شوتی در استان کشف شده است.

مهری با بیان اینکه خراسان جنوبی محل تردد و عبور خودرو‌های شوتی و محموله سوختی است، بیان کرد: از مجموع ۲۰ محموله بزرگ سوختی در استان تنها یک محموله بومی استان بوده است.

رئیس اداره نظارت بر مبارز با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی تصریح کرد: نگهداری محموله‌های سوخت قاچاق کشف شده مهمترین معضل فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی است که باید در این خصوص چاره اندیشی شود.

نظر شما