شناسهٔ خبر: 65075721 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیش‌بینی نتیجه بازی امشب ایران و قطر از سوی اعضای دولت

اعضای حاضر در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به بازی امروز ایران و قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا نتیجه مورد پیش‌بینی خود را اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، اعضای هیات دولت در حاشیه جلسه امروز خود در جمع خبرنگاران نسبت به پیش‌بینی و اظهارنظر درخصوص مسابقه عصر امروز تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم قطر در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا پرداختند که این نظرات را در ادامه می‌خوانید:

منتظری رئیس دیوان عالی کشور که به منظور حضور در جلسه مولدسازی به ساختمان پاستور آمده بود در جمع خبرنگاران گفت: من پیش بینی را نمی‌دانم اما خب ان‌شاءالله به فینال می‌رویم. با این انگیزه‌ای که بچه‌ها دارند و با آن به میدان آمدند و آن سجده‌ای که در مقابل خدا انجام می‌دهند و کارهایشان همواره توأم با معنویت است، ان‌شاءالله موفق خواهند شد.

محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی: اگر بچه‌های تیم ملی با رعایت اصول تکنیک و تاکتیک و دستورهای سرمربی تیم عمل کنند و همانطور که با ژاپن بازی کردند با قطر، روبرو شوند حتما در بازی امشب برنده می‌شویم.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت: ان‌شاءالله با ۳ گل قطر را می‌بریم، برد تیم ملی برای مردم بهترین عیدی است.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ان‌شاءالله مسابقه امشب با نتیجه ۲ بر صفر به نفع ما خواهد شد و به فینال صعود می‌کنیم.

عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: اگر همانطور که در مقابل ژاپن در نیمه دوم، بازی هجومی ارائه کردند امروز بازی کنند پیروز خواهند بود. پیش‌بینی من این است که با نتیجه ۲ - ۱ بازی را خواهیم برد. 

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: امیدواریم که با نتیجه ۲ -۱ قطر را شکست دهیم. نتیجه را به این علت پیش‌بینی کردم که فوتبالی هستم و تا سال ۸۲ فوتبال را دنبال می‌کردیم.

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات درباره پیش‌بینی خود از بازی امروز ایران و قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: با این بازی که بازیکنان ما با ژاپن داشتند، فکر می‌کنم ۲- ۱ بازی را می‌بریم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر بردیم چه عیدی می‌دهید؟ گفت: تصمیم می‌گیریم، بگذارید بررسی کنیم آنلاین که نمی‌شود بگوییم.

خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی: با هر نتیجه‌ای که بازی امشب را ببریم دل مردم شاد می‌شود، محکم باشید.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان: ان شاالله که ایران با دو گل به پیروزی می‌رسد اما نمی‌دانم گلزنان چه نفراتی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما