شناسهٔ خبر: 65075217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازنشستگان گنجینه های ارزشمند خرد و تجربه اند

همزمان بادهه مبارک فجر و چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی و در آستانه عید بزرگ مبعث پیامبر اسلام (ص) ازبازنشستگان صداوسیمای آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

بازنشستگان گنجینه های ارزشمند خرد و تجربه اند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این مراسم در قالب جنگ تلویزیونی شانلی گونلر با دعوت از بازنشستگان و خانواده آنان با بخش های متنوع و شاد ، موسیقی زنده ، سرود و نمایش ، اهدای جوایز به برندگان مسابقه حضوری با استقبال خانواده های پیشکسوتان برگزار شد.

 در این مراسم ناصر حجازی فر مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی در سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، تلاش همراه با صداقت، ابتکار، خلاقیت و پشتکار را حاصل سال ها مجاهدت همکاران پیشکسوت برشمرد و گفت: توفیقات و پیشرفت های رسانه ملی در همه ابعاد مدیون فعالیت و تلاش شبانه روزی پیشکسوتان و بازنشستگان است.

مدیر کل صداوسیمای آذربایجان غربی با اشاره به تولیدات جدید رسانه استانی برای ایام دهه فجر و انتخابات ؛ نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات ارزشمند بازنشستگان و پیشکسوتان را در توسعه کمی و کیفی برنامه‌ها و تولیدات تاثیرگذار خواند و تصریح کرد : رسانه استانی باید با ایجاد ارتباط تنگاتنگ ، از تجربیات پیشکسوتان برای ارتقای برنامه ها استفاده کند .

در این مراسم بعد از اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، از ۱۷ نفر از پیشکسوتان و بازنشستگان صدا و سیمای آذربایجان غربی که در طول سال ۱۴۰۲به افتخار بازنشستگی نائل آمده بودند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و تکریم شدند.

 

 

نظر شما