شناسهٔ خبر: 65064293 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اردن با غلبه بر کره جنوبی راهی دیدار پایانی جام ملت‌های آسیا شد

تیم ملی فوتبال اردن در مرحله نیمه پایانی جام ملت‌های آسیا با برتری مقابل کره جنوبی راهی دیدار پایانی مسابقات شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در نخستین دیدار مرحله نیمه پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا امروز تیم ملی اردن مقابل کره جنوبی به میدان رفت و با برتری ۲ به صفر مقابل شاگردان کلینزمن جواز حضور در بازی پایانی مسابقات را کسب کرد. 
 
شاگردان حسین عموته در این بازی دست به کار بزرگی زدند و توانستند با برتری برابر کره جنوبی، نخستین بار در تاریخ به فینال این مسابقات صعود کنند و انتظار قهرمانی کره‌ای‌ها در آسیا را ۶۶ ساله کنند.
 
اردن با غلبه بر کره جنوبی راهی دیدار پایانی جام ملت‌های آسیا شد
 
اردن ۲ - ۰ کره جنوبی
گل: یزن النعیمات و موسی التماری
کارت زرد: هوانگ این بئوم و سئونگ هیونگ از کره‌جنوبی، حداد و محمد ابو حشیش از اردن
کارت قرمز: -
 
اردن با غلبه بر کره جنوبی راهی دیدار پایانی جام ملت‌های آسیا شد
 
شرح گل
دقیقه ۵۳: توپ‌گیری زیرکانه موسی التماری در میانه میدان و حرکت این بازیکن به سمت دروازه کره جنوبی با پاس زیبایش همراه شد و یزن النعیمات در مصافی تک‌به‌تک با دروازه‌بان کره به صورت چیپ دروازه این تیم شرق آسیایی را باز کند.
 
<div id="video-display-embed-code_10768949"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4147017/10768949?width=600&height=350"></script></div>
 
دقیقه ۶۶: باز هم ضد حمله اردنی‌ها باعث شد تا توپ به موسی التماری برسد و او از پشت محوطه جریمه با ضربه‌ای فنی و دیدنی اختلاف را دو برابر کند.
 
<div id="video-display-embed-code_10768951"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4147017/10768951?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما