شناسهٔ خبر: 65057386 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز نشست خبری جشنواره موسیقی فجر

نشست خبری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر از دقایقی پیش آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

آغاز نشست خبری جشنواره موسیقی فجر *به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این نشست که در تالار رودکی برگزار شده است، امیرحسین سمیعی (مدیرکل دفتر موسیقی و رئیس جشنواره)، امیرعباس ستایشگر (مدیرعامل انجمن موسیقی ایران) و رضا مهدوی (دبیر جشنواره) حضور دارند.

رضا مهدوی دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر هم در این نشست گفت: من به جشنواره موسیقی فجر یک نگاه کلان دارم و معتقدم این رویداد آینه تمام نمای فلات ایران است. این جشنواره می‌تواند دربرگیرنده همه انواع موسیقی سرزمین ما باشد. شرایطی که می‌تواند به جهات معنوی و مادی موجب توسعه اقتصادی و فرهنگی جامعه ایرانی شود. ما در این رویداد تلاش می‌کنیم تا فن موسیقی را به انواع مختلف به جامعه ارایه دهیم شرایطی که بی تردید حساسیت‌های موضوعی روی موسیقی را کم می‌کند...
سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از ۲۳ تا ۲۸ بهمن امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.
تالار وحدت، تالار رودکی، فرهنگسرای ارسباران، فرهنگسرای بهمن، سالن سوره حوزه هنری، سالن کوشک باغ هنر و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی میزبان اجرا‌های این دوره از جشنواره هستند.
همچنین فروش بلیت اجرا‌های سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از ساعت ۱۹ عصر دوشنبه، ۱۶ بهمن ماه در سامانه fajr ۳۹.com آغاز شده است

نظر شما