شناسهٔ خبر: 65050758 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

لحظه به لحظه با تمرین ملی‌پوشان پس از پیروزی بزرگ

بازیکنان تیم ملی پس از پیروزی بزرگ مقابل ژاپن این بار با اندیشه پیروزی برابر قطر به زمین چمن بازگشته‌اند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، خبرنگار ما 15 دقیقه زودتر از زمان اعلام شده در کمپ الریان حاضر شده و این در حالی است که برخلاف تمرینات گذشته خبری از مربیان و بازیکنان تیم ملی نیست. اما به زودی سر و کله اتوبوس بازیکنان پیدا خواهد شد و آنها مهم‌ترین تمرین پیش از مصاف نیمه نهایی برابر قطر را آغاز خواهند کرد.

خبرنگاران در این تمرین مانند سایر جلسات تمرینی اجازه حضور 15 دقیقه‌ای دارند.

آبپاشی زمین چمن کمپ الریان 15 دقیقه قبل از آغاز زمان رسمی تمرین انجام شد.

تمرین تیم ملی در حالی برگزار خواهد شد که قطر آب و هوای مطبوعی دارد و از بادهای روزهای اخیر خبری نیست.

حضور یک خبرنگار چشم بادامی توجه خبرنگاران ایرانی را در زمین تمرین به خود جلب کرده بود که پس از پرس و جو او اعلام کرد ژاپنی است تا کنجکاوی ایجاد شده از بین برود.

مربیان تیم ملی زودتر از بازیکنان به محل تمرین رسیدند و شروع به چیدن کنزها برای طراحی تمرینات کردند.

در حالی که آندرانیک تیموریان در حال چیدن کنزها برای تمرینات ملی پوشان بود، خبرنگاران از او درباره جمله معروف طارمی پیش از بازی با ژاپن پرسیدند که گفته بود" فردا مشخص میشه کت تن کیه "، خبرنگاران از آندو پرسیدند که در بازی با قطر کت تن کی است که او با مکث و خنده به آنها گفت بگذارید بازیکنان بیایند تا از آنها بپرسم.

پس از وارد شدن اتوبوس بازیکنان، کار طراحی و چیدمان تمرین توسط دستیاران امیر قلعه‌نویی انجام شده بود و  رفته رفته بازیکنان هم پس از تعویض لباس به زمین چمن کمپ الریان پا گذاشتند تا آماده شروع تمرین شوند.

شجاع خلیل زاده و امید ابراهیمی قرار است به نمایندگی از بازیکنان در جمع خبرنگاران صحبت کنند.

امیر قلعه‌نویی که پس از پیروزی برابر ژاپن فشار زیادی از روی شانه‌هایش برداشته شده، در تمرین امروز به حال و هوای دوران بازی برگشته بود که یکی از تکنیکی‌ترین هافبک‌های عصر خود بود و برای دقایقی در حال کار با توپ و ضربه زدن توسط دوربین خبرنگاران شکار شد.

مربی تیم ملی در ادامه مانند تمرین‌های گذشته به چالش زدن ضربات آرام به سمت یک خط معین با حمید مطهری و رحمان رضایی پرداخت. آندو پس از زدن ضربه سوم که توپ را کمی عقب‌تر از ضربه حمید مطهری قرار داد، از رحمان رضایی درخواست کرد این مورد را داوری کند که او در ابتدا حق را به مطهری داد اما در ادامه اعلام کرد صحنه با VAR بررسی شده و حق با تیموریان است. همین امر سبب شد آندو با شادی بگوید "چمپیون"

در ادامه ضربه زدن محسن معتمدکیا، مدیر رسانه‌ای تیم ملی مورد تمجید تیموریان قرار گرفت.

امیر قلعه‌نویی نیز پیش از شروع تمرین، این چالش را با سردار آزمون، مهدی ترابی و حسین کنعانی‌زادگان انجام داد.

ملی پوشان پس از صحبت‌های ابتدایی قلعه‌نویی و انجام حرکات کششی به ۳ گروه با کاورهای نارنجی و سفید تقسیم شده و به نرم دوی بین میله‌های نصب شده در زمین پرداختند.

یک هوادار که مدعی رفاقت با علی قلی‌زاده بود، با حضور در محل تمرین قصد داشت با این بازیکن صحبت کند که البته با توجه به آغاز تمرین نتوانست این کار را انجام بدهد.

انگیزه و روحیه ملی‌پوشان با توجه به پیروزی مقابل ژاپن بسیار بالا بود.

رسانه‌هایی از قطر و ژاپن در این تمرین حضور داشتند.

تیم ملی از ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه در ورزشگاه الثمامه به مصاف قطر می‌رود.

هنگام ورود بازیکنان به محل تمرین کمپ الریان قطر صدای مداحی شنیده می‌شد که تعدادی از خبرنگاران حدس زدند توسط مهدی طارمی پخش شده تا فضای رختکن را تحت تأثیر قرار دهد.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما