شناسهٔ خبر: 65041408 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جام ملت‌های آسیا؛

تمرین تیم ملی؛ چالش دستیاران قلعه‌نویی در حضور آقا معلم

تهران- ایرنا- تمرین تیم ملی فوتبال در حالی برگزار شد که مربیان تیم ملی با انجام یک چالش جدید به کری‌خوانی به یکدیگر پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، چهارشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم ملی قطر می‌رود.

در این راستا، تمرینات آماده‌سازی تیم ملی امشب، در کمپ تمرینی الریان قطر پیگیری شد.

امیر قلعه‌نویی پیش از شروع تمرین، بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای آنها درباره اهمیت بازی با قطر صحبت کرد. او از آنها خواست که تنها به شاد کردن دل مردم و امیدی که پشت این تیم به وجود آمده است فکر کنند.

آندرانیک تیموریان، امشب هم مانند تمرین‌های قبلی با روحیه بالایی که داشت، حال و هوای تمرین را با شوخی‌ها و صحبت‌هایش پرنشاط کرد. آندو پیش از شروع تمرین هم در پاسخ به سوال خبرنگاران که از او پرسیدند در بازی با قطر، کت تن چه کسی خواهد بود؟ با شوخی و خنده گفت: از بازیکنان سوال می‌کنم و می‌گویم!

تمرین تیم ملی؛ چالش دستیاران قلعه‌نویی در حضور آقا معلم

رحمان رضایی دیگر دستیار قلعه‌نویی هم پیش از شروع تمرین امشب، به یاد روزهایی که خودش لباس تیم ملی را می‌پوشیدبه تمرین روپایی زدن پرداخت.

تمرین امروز هم مهمانان ویژه‌ای داشت و مجید جلالی، مربی و کارشناس فوتبال کشورمان به همراه بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال و تیم ملی در کمپ الریان حضور داشتند و به تماشای تمرین تیم ملی پرداختند.

مطهری و رضایی، مربیان تیم ملی در جریان تمرین امروز هم یک چالش برگزار کردند و با زدن ضربه آرام به سمتی مشخص با یکدیگر به کری‌خوانی پرداختند.

امیر قلعه‌نویی در جریان تمرین امروز بارها در بخش‌های مختلف نکات لازم را به بازیکنان تذکر می‌داد.

نظر شما