شناسهٔ خبر: 65050610 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

ارائه خدمات کاروان‌های سلامت هلال احمر به مناطق محروم البرز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر 4 کاروان سلامت هلال احمر با حضور در مناطق کم برخوردار این استان به مردم خدمات درمانی ارائه دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از جمعیت هلال‌احمر؛محمدباقر خلفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز، گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر 4 کاروان سلامت هلال احمر با حضور در مناطق کم برخوردار این استان به مردم خدمات درمانی ارائه دادند.

 

وی ادامه داد: این کاروان‌ها در مناطق کم برخوردار شهرستان‎های کرج، فردیس، نظرآباد و ساوجبلاغ به رفع مشکلات درمانی مردم پرداختند.

 

خلفی اضافه کرد: طی پنج روز گذشته بیش از یک هزار و 500 نفر در این مناطق خدمات درمانی و مشاوره ای رایگان دریافت کردند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز، عنوان کرد: اردوهای سلامت هلال احمر با حضور تعدادی پزشک متخصص و عمومی، پیراپزشک، ماما و روانشناس در خانه‌های هلال روستایی استان البرز برگزار شد.

 

وی گفت: در این اردوها افزون بر خدمات درمانی در بخش بینایی سنجی، مشاوره‌های روانشناسی خانواده و تحصیلی، مددکاری و مشاوره خدمات اجتماعی، غربالگری قند و فشارخون نیز انجام شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز ادامه داد: داوطلبان با اعزام به مناطق محروم ضمن جذب و عضوگیری از مراجعان، برخی آموزش های امدادی مانند نحوه سنجش فشار خون آموزش می دهند.

 

وی افزود: خدمات کاروان سلامت هلال احمر به صورت ادواری در مناطق محروم استان البرز استان ادامه دارد.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما