شناسهٔ خبر: 65041238 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی نیروی هوایی برای تبدیل ایده‌ها به محتوای آموزشی

نیروی هوایی آمادگی دارد تا ایده‌ها را به محتوای آموزشی تبدیل کند

صاحب‌خبر -

آمادگی نیروی هوایی برای تبدیل ایده‌ها به محتوای آموزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرتیپ دوم خلبان ظهوریان در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروی هوایی الهی مبتنی بر سایه گام دوم انقلاب با هدف تامین رشد پویا و بهبود شاخص‌های اقتصاد مقاومتی با رویکردی جهادی و برنامه محوری و نوآوری و خلاقیت فعالیت می‌کند.

فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند افزود: نیروی هوایی بحث رونق تولید، استفاده حداکثری از منابع موجود و توجه به معیشت کارکنان و مبارزه با مفاسد اقتصادی را تحقق بخشیده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی هوایی با شوق و خودباوری و مجاهدانه و تکیه بر علم در جهت تحقق اهداف انقلاب حرکت می‌کند، گفت: نیروی هوایی با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب به دنبال توسعه سبک زندگی اسلامی در بین کارکنان خود است و تلاش دارد تا کیفیت نیروی انسانی در ابعاد مختلف را ارتقا دهد.

سرتیپ دوم ظهوریان افزود: نیروی هوایی آمادگی دارد تا ایده‌ها را به محتوای آموزشی تبدیل کند و علم با ایمان را توام سازد و در زمینه بصیرت و دشمن شناسی اقدام نموده است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند در خصوص فعالیت‌ها و خدمات نیروی هوایی گفت: مصادیق بارز نیروی هوایی جهت مردم یاری در حادثه زلزله در نقاط مختلف و به کارگیری از ظرفیت‌های درمانی طی دوران شیوع کرونا و رسیدگی به وضعیت نیازمندان می‌توان یاد کرد.

وی با بیان اینکه در استمرار تحریم‌ها شاهد نزول برکات خداوند در حوزه ساز و کار‌های نظامی بودیم، افزود: ساخت هواپیما‌های شکاری، استفاده از بوم‌های هوشمند پرنده و نهضت قطعه سازی گوشه‌ای از لطف الهی و همت کارکنان نیروی هوایی بوده است.

نظر شما