شناسهٔ خبر: 65039751 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

خبر عجیب/ پرسپولیس به قربان بردیف پیشنهاد همکاری داد؟

یک رسانه ازبکستانی در خبری مدعی شد باشگاه پرسپولیس به «قربان بردیف» پیشنهاد همکاری داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از پایان رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال، یحیی گل محمدی از هدایت تیم پرسپولیس کناره‌گیری کرد و پس از کش و قوس‌های فراوان مدیران این باشگاه، «اوسمار لوس ویه‌را» دستیار برزیلی او را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبر از پرسپولیس/ پروژه جذب خدابنده‌لو شکست خورد!

پرسپولیسی‌ها در تعطیلات نیم فصل اردوی ۱۰ روزه‌ای را در شهر دوبی امارات و در مجموعه ورزشی باشگاه ایرانیان برپا کردند که با رضایت اعضای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس همراه بود. سرخ‌ها پس از بازگشت به تهران، روز گذشته یکشنبه ۱۵ مهر به درخواست اوسمار به استراحت پرداختند و تمرینات این تیم امروز دوشنبه ۱۶ بهمن برای ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی در ورزشگاه شهید کاظمی و زیر نظر اوسمار پیگیری شد.

در همین حال سایت «futboll.tv» ازبکستان در خبری مدعی شد، مدیران باشگاه پرسپولیس برای همکاری با «قربان بردیف» سرمربی اسبق تیم‌های روستوف، روبین کازان روسیه و تراکتور تبریز به او پیشنهاد همکاری داده اند.

این سایت در مطلب خود آورده است: بردیف به احتمال زیاد نمی‌تواند هدایت تیم جمهوری آذربایجان را بر عهده بگیرد و با پیشنهادی از باشگاه پرسپولیس ایران مواجه شده است. تیم «دینامو ماخاچکالا» روسیه آخرین تیمی بود که بردیف در آن سرمربی‌گری کرده و در ۲۰ بازی با این تیم ۳۷ امتیاز به دست آورده است.

پرسپولیس

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما