شناسهٔ خبر: 65028744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر قزوین:

جزئیات بودجه با نگاه کارشناسی در شورای شهر قزوین بررسی می‌شود

رئیس شورای شهر قزوین با اشاره به تقدیم لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری گفت: اعضای شورا با نگاه کارشناسی و دقیق، جزییات بودجه را بررسی خواهند کرد تا خروجی کار رضایت شهروندان باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علی فرمانی در جلسه تقدیم بودجه پیشنهادی سال آتی شهرداری قزوین به شورای شهر گفت: پیگیری‌های اعضای شورا و تلاش شهردار، معاونین و مدیران شهری در احداث کمربندی آیت اله باریک بین که باعث افزایش رضایت شهروندان شده، قابل تقدیر است.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: همچنین جا دارد از مجموعه اقدامات و تعاملات مدیریت شهری با شورا و دستگاه‌های اجرایی و استفاده از ظرفیت نخبگان و همفکری با آنان تقدیر کنیم، امیدواریم در روزهای آتی شاهد اتفاقات خوبی که حاصل همدلی و همیاری شورا با مدیریت شهری است، باشیم.

فرمانی با بیان اینکه تصویب بودجه وظیفه شورا و اجرای آن وظیفه شهرداری است، خاطر نشان کرد: مردم خروجی کار را می‌بینند و امیدواریم تا بخشی از کارهای زمین مانده در بودجه ۱۴۰۲ که در بودجه سال آتی لحاظ شده به سرعت پیگیری و اجرایی شود.

رئیس شورای شهر قزوین تاکید کرد: مدیریت شهری، مجموعه شورا را در کنار خود بداند و با برنامه منسجم و عملیاتی نسبت به اجرای دقیق بودجه در سال آتی اهتمام جدی داشته باشد.

وی خواستار توجه جدی شهردار قزوین به تحقق بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری شد و گفت: از شهردار می‌خواهیم تا بودجه سال آتی شهرداری را با نگاه ویژه‌ای نسبت به سال ۱۴۰۲ پیش ببرد.

به گفته فرمانی، انتظار اعضای شورا درآمدزایی شهرداری بدون کمترین آسیب و پرداختی از جیب شهروندان است که باید به این مهم در بودجه توجه شود.

رئیس شورای شهر قزوین در بخش پایانی سخنانش بر لزوم توجه و اجرایی شدن چند پروژه عمرانی مهم تاکید کرد و گفت: پروژه‌های احداث میدان میوه و تره بار، تعیین تکلیف طرح شهید انصاری شرقی و افزایش سهام در بانک شهر از جمله موضوعات بسیار مهمی است که باید در نشستی مشترک به سیاست و نتایج کلی برسیم و در سال ۱۴۰۳ اقدامات موثری در این راستا داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما