شناسهٔ خبر: 65028312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از تولیدکنندگان و چهره‌های ماندگار بخش کشاورزی خراسان جنوبی

در مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی ۱۲ نفر از دست‌اندرکاران، تولیدکنندگان، اتحادیه‌های کشاورزی و چهره‌های ماندگار بخش کشاورزی استان تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

تجلیل از تولیدکنندگان و چهره‌های ماندگار بخش کشاورزی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، از سوی جهاد کشاورزی استان به مناسبت گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر جشن شکرانه خدمت جامعه کشاورزی خراسان جنوبی برگزار شد.

استاندار خراسان جنوبی در جشن شکرانه خدمت جامعه کشاورزی استان گفت: عزت و اقتدار و الگو شدن امروز ایران اسلامی را مدیون رهبر‌های پیامبرگونه امامین انقلاب و شهدای والا مقام هستیم.

وی با بیان اینکه امروز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم در حالی که مردم ایران فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشتند، افزود: در این سال‌ها دشمنان و منافقان با تحمیل هشت سال جنگ و ترور مردم و مسئولان می‌خواستند جلوی حرکت این انقلاب را بگیرند، اما نتوانستند و اکنون به فرمایش رهبر معظم انقلاب، جهان در مسیر تحول است..

قناعت افزود: این تغییرات به سمت ضعیف شدن نظام سلطه آمریکا و اروپا و از طرفی به نفع جهان اسلام و گروه‌های مقاومت است.

وی با اشاره به اینکه جامعه جهانی نگاهش به جمهوری اسلامی ایران است و این یک واقعیت خارج از هیاهو و دروغ‌های فضای مجازی است، گفت: اگر جمهوری اسلامی و انتخابات آن تأثیرگذار نبود پس چرا دشمنان اینقدر وقت می‌گذراند که مردم را مأیوس و ناامید کنند که در انتخابات حضور پیدا نکنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم گفت: در مدت ایجاد دولت سیزدهم تاکنون در حوزه کشاورزی در خراسان جنوبی ۹۴۶ طرح مختلف کشاورزی دامپروری تولیدی افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و این یعنی هر روز یک افتتاح پروژه انجام شده است.

جعفری میزان اعتبار هزینه شده تاکنون برای این طرح‌ها را هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این طرح‌ها زمینه اشتغال سه هزار و ۵۱۲ نفر را فراهم کرده است.

نظر شما