شناسهٔ خبر: 65027945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خراسان جنوبی

بیعت کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

خبرگزاری صدا و سیما

کارکنان پایگاه شکاری شهید حسینی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیعت دوباره کردند.

صاحب‌خبر -

بیعت کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در آستانه فرا رسیدن ۱۹ بهمن، سالروز بیعت همافران نیروی هوایی با امام راحل صبح امروز فرمانده و جمعی از کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند با نماینده ولی فقه در استان دیدار کردند.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با گرامیداشت ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی و ۱۹ بهمن گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در آن زمان بیعت با امام راحل را در حرکتی بزرگ و انقلابی انجام داد.

آیت ا... عبادی افزود: بصیرت، ایمان و جرأت شاخصه‌های مهم نیروی هوایی است که با انجام بیعت در آن زمان در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

وی با اشاره به گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این مدت رویش‌ها و ریزش‌ها در کنار هم بوده، امام آمد که بشر را از سلطه استعمارگران رهایی دهد.

نماینده ولی فقیه افزود: این در حالی است که در آن سوی مرز‌ها امروز در دنیا شاهدآنیم که سازمان‌های بین المللی در دنیا به هیچ قانونی پایبند نیستند و هر روز در کشور‌های مختلف شاهد حوادث، کشتار، خرابی، ویرانی و آواره کردن مردم هستیم.

آیت ا... عبادی گفت: این افتخار ماست که افسران نیروی هوایی در آن دوران پیشقدم یک حرکت استثنایی و تحسین برانگیز در بدو تاریخ انقلاب اسلامی شدند.

 

بیعت کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی با نماینده ولی فقیه بیعت کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی با نماینده ولی فقیه بیعت کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی با نماینده ولی فقیه بیعت کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی با نماینده ولی فقیه بیعت کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی با نماینده ولی فقیه بیعت کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی با نماینده ولی فقیه بیعت کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی با نماینده ولی فقیه بیعت کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی با نماینده ولی فقیه بیعت کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی با نماینده ولی فقیه بیعت کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی با نماینده ولی فقیه بیعت کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی با نماینده ولی فقیه بیعت کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی با نماینده ولی فقیه بیعت کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی با نماینده ولی فقیه

نظر شما