شناسهٔ خبر: 65026736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هلال احمر زنجان به 112 گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کرد

مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی هلال احمر شامگاه گذشته به 112 نفر گرفتار در برف و کولاک جاده های استان امدادرسانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از زنجان، حکمت‌ اله هاشمی، امروز  در جمع خبرنگاران افزود: ساعت 18:10 شامگاه یکشنبه گرفتار شدن ۵۰ خودرو در برف و کولاک جاده زنجان – آببر به ندای امداد اطلاع داده شد.

 مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان، ادامه داد: 2 تیم عملیاتی همراه با 2 دستگاه آمبولانس از پایگاه های امداد و نجات جاده ای سرخه دیزج و شمالغرب برای امدادرسانی به در راه ماندگان اعزام شدند.

وی، گفت: 50 خودرو با 100 سرنشین در کیلومتر 45  جاده زنجان – طارم(آببر) در گردنه سولی چای به سمت بادامستان گرفتار در برف و کولاک شده بودند.

هاشمی اظهار داشت: تیم های عملیاتی اقدام به رهاسازی و هدایت خودروها به جاده و مسیر اصلی کردند.

وی ادامه داد: توزیع جیره غذایی خشک( پنج کیلو خرما و 70 بسته بیسکویت )برای این در راه ماندگان نیز انجام و این عملیات نفس گیر در ساعت 23 شب پایان یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان، به عملیات دیگر امدادرسانی اشاره کرد و گفت: ساعت19:30 شامگاه گذشته گرفتار شدن پنج خودروی دیگر با 12 سرنشین در جاده زنجان – چورزق توسط هموطنان به ندای امداد اطلاع داده شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای کوهستان همراه با آمبولانس در جاده زنجان – تهم – چورزق برای امدادرسانی به این حادثه دیدگان اعزام شدند.

وی افزود: تیم های عملیاتی اقدام به رهاسازی خودروها کردند و عملیات در ساعت 22:30 پایان یافت.

انتهای پیام/

نظر شما