شناسهٔ خبر: 65016160 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

26 بهمن زمان پخش برنامه ی تبلیغاتی نامزدهای انتخابات

صداوسیمای مرکز کردستان بر اساس دستورالعمل ابلاغی، برنامه تبلیغاتی نامزد‌های ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را از ۲۶ بهمن پخش می‌کند.

صاحب‌خبر -

26 بهمن زمان پخش برنامه ی تبلیغاتی نامزدهای انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، قرعه کشی زمان، پخش این برنامه‌های تبلیعاتی، امروز با حضور نامزد‌ها و نمایندگان آنان و نیز برخی اعضای ستاد انتخابات، هیات اجرایی، نظارت، بازرسی و ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در صدا و سیمای مرکز کردستان برگزار شد.

بر اساس این قرعه کشی، ماموستا محمود ابن خیاط به عنوان اولین نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، برنامه تبلیغاتی خود را در روز‌های ۲۸ بهمن، یکم و هشتم اسفند اعلام خواهد کرد.

ماموستا فایق رستمی دیگر نامزد مجلس خبرگان رهبری هم در روز‌های ۲۷ بهمن و سوم و هفتم اسفند ماه برنامه‌های خود را اعلام خواهد کرد.

ماموستا اقبال بهمنی نیز ۲۶ و ۳۰ بهمن ماه و پنجم اسفند به بیان برنامه‌های خود را د ر تلویزیون و رادیو خواهد پرداخت.

برنامه‌های تبلیغاتی حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی نسب هم بر اساس این قرعه کشی ۲۹ بهمن و دوم و ششم اسفند رد شبکه استانی پخش خواهد شد.

رضایی دبیر ستاد انتخابات استان که در مراسم قرعه کشی نامزد‌های ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، حضور داشت از تغییرات جدید در نحوه تبلیغات کاندیدا‌ها وامکان بهره مندی از امکانات و تجهیزات دولتی خبر داد.

ساعت پخش برنامه نامزد‌های ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تلویزیون ساعت ۲۰ و در رادیو ۱۸ خواهد بود.

بازپخش این برنامه ها، روز بعد، ساعت هشت و سی دقیقه از رادیو و ساعت ۱۰ صبح از تلویزیون خواهد بود.

نظر شما