شناسهٔ خبر: 65014737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در مجتمع فرهنگی هنری آوینی

برگزاری مراسم پایانی ۴ جشنواره هنری بسیج امروز در همدان

خبرگزاری صدا و سیما

در نشستی با حضور اصحاب رسانه درباره راه‌های اثرگذار شدن هنر بر جامعه هدف به ویژه نسل جوان، امیدآفرینی و آرامش و پاسخ به شبهات با استفاده از هنر و فضای مجازی بحث و بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سرهنگ امیری، مسئول بسیج اقشار و متخصص سپاه انصارالحسین استان همدان در این نشست گفت: هدف این است که هنرمندان بسیجی دارای تخصص و مدیریت قوی، هوشمندی و کاردانی، به افسران جنگ نرم تبدیل شوند و با استفاده از مهارت افزایی و تعمیق محتوی به تولید هنر فاخر بپردازند.
مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین استان همدان هم گفت: مراسم پایانی ۴ جشنواره هنری، ۱۵ بهمن در مجتمع فرهنگی هنری آوینی با عنوان افق‌های روشن با موضوع‌های جهاد و شهادت، فرزندآوری، ایثار و خانواده برگزار می‌شود.
سرهنگ آقابیگی افزود: در جشنواره فیلم کوتاه از ۴۰ اثر داوری شده ۱۷ اثر برگزیده شد، در شعر از ۱۵۰ اثر ۳ اثر برگزیده شد، در ادبیات داستانی از ۲۵ اثر ۳ اثر برگزیده شد و در صنایع دستی از ۴۰ اثر ۷ اثر برگزیده اعلام شدند، آثار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا کردند و از آنها تجلیل می‌شود.
او همچنین گفت: هدف ما از برگزاری این جشنواره‌ها هم سو کردن ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌هایی بود که ظرفیت‌های خوبی برای حمایت از هنرمندان دارند و توانستیم برای هنرمندان صنایع دستی در این زمینه موثر عمل کنیم.
هم اکنون ۸ انجمن رشته‌های مختلف هنری بسیج هنرمندان در استان همدان فعال هستند که به ویژه در یک سال گذشته فعالیت خود را از سر گرفته اند.

نظر شما