شناسهٔ خبر: 65009799 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

۵ بازی جدید از رزیدنت اویل (Resident Evil) در دست ساخت قرار دارد

آیا کپکام اشتباهات گذشته را تکرار می‌کند؟ / Comicbook

صاحب‌خبر -

رزیدنت اویل (Resident Evil) یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای تاریخ صنعت ویدئو گیم محسوب می‌شود که به نظر می‌‌رسد چندین پروژه جدید از آن در دست ساخت قرار دارند. 

رزیدنت اویل در سال‌های گذشته دوباره توانسته نزد بازیکنان محبوب شود و یک گزارش جدید نشان می‌دهد که کپکام روی ۵ بازی جدیدی از این سری کار می‌کند. با توجه موفقیت‌های نسخه‌های اصلی Resident Evil 7 و Resident Evil Village در کنار عملکرد عالی ریمیک نسخه دوم و چهارم، ساخت بازی‌های جدید اصلا دور از انتظار نبود.

این گزارش تنها به Resident Evil 9 اشاره می‌کند که از قبل هم شایعات زیادی از آن منتشر شده بود، ولی هویت ۴ پروژه دیگر در حال حاضر مشخص نیست. پتانسیل ساخت بازسازی Resident Evil: Code Veronica و Resident Evil 5 بسیار بالا است و Resident Evil 0 هم می‌تواند یکی از انتخاب‌های کپکام باشد، اما برای ۲ بازی دیگر فقط می‌توان یکی سری حدس و گمان داشت. البته برخی‌ها به RE: Revelation 3 نیز به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی اشاره کرده‌اند.

رزیدنت اویل رزیدنت اویل

این احتمال وجود دارد که کپکام دوباره به سراغ یک بازی لایو سرویس یا واقعیت مجازی برود و ژانر بقا هم این روزها بسیار محبوب شده است. همچنین باید اشاره کنیم که کریگ برناتوفسکی (Craig Burnatowski)، صداپیشه آلبرت وسکر در Resident Evil 4 Remake، نیز با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده که روی یک بازی جدید از این سری کار می‌کند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازی‌های جدید رزیدنت اویل در اختیار ما قرار ندارد و نمی‌توان به صورت کامل به این گزارش مطمئن بود، از این رو باید منتظر واکنش کپکام به این اخبار باشیم. 

چرا ۲۰۲۴ سال سخت ویدیوگیمه؟

۵ بازی جدید از Resident Evil در دست ساخت قرار دارد - ویجیاتو ۵ بازی جدید از Resident Evil در دست ساخت قرار دارد - ویجیاتو

Comicbook

برچسب‌ها:

نظر شما