شناسهٔ خبر: 64998095 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح عملیات عمرانی ساختمان اداری برق چوار:

چشم صنعت برق چوار با سرمایه گذاری ۲۲۰ هزار میلیونی، روشن شد

خبرگزاری صدا و سیما

در سومین روز از دهه مبارک فجر، آیین افتتاح عملیات عمرانی بازسازی و تجهیز ساختمان اداری و انبار امور برق چوار، برگزار شد.

صاحب‌خبر -

چشم صنعت برق چوار با سرمایه گذاری ۲۲۰ هزار میلیونی، روشن شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام در این آیین، گفت: ساختمان اداری و انبار امور برق چوار در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت، احداث و تجهیز شده است.
ولی اله ناصری در ادامه از افتتاح و کلنگ زنی ۷ طرح برق رسانی به شهرستان چوار در دهه فجر خبر داد و افزود: برای تکمیل این طرح‌ها مبلغ ۲۲ هزار میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.
وی اضافه کرد: از این تعداد، ۵ طرح برق رسانی با اعتبار ۱۵۷ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال افتتاح و ۲ طرح نیز با اعتبار ۴ هزار میلیون ریال کلنگ زنی می‌شود.
ناصری ادامه داد: طرح تأمین برق روستای تنگ حمام با اعتبار ۱۵ هزار میلیون ریال و احداث ۱۷ نیروگاه خورشیدی طرح حمایتی با اعتبار ۲۵ هزار میلیون ریال از جمله طرح‌های کلنگ زنی شده شهرستان چوار در ایام دهه فجر است.
معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری ایلام نیز در این آیین با اشاره به جهش صنعت برق پس از انقلاب، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، تمام مناطق؛ حتی دورافتاده‌ترین نقاط نیز از نعمت برق برخوردار شده اند. 
ناصر نجفی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران در این ۴ دهه، اظهار کرد: پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها به ویژه در زمینه صنعت برق با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.
وی افزود: رسانه‌ها تبیین گر اقدامات نظام جمهوری اسلامی باشند تا روح امید در بین جامعه دمیده شود.

توسعه و اصلاح شبکه برق روستا‌های بهارستان، گلزار حداد، گله جار، گلزار هرکبود، مورت و عبدالرحمان، توسعه و اصلاح شبکه برق شهری، تکمیل طرح تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف شهری به کابل خود نگهدار، تأمین برق عشایر از طریق سامانه‌های قابل حمل خورشیدی، اتصال نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوات طرح حمایتی به شبکه از جمله طرح‌هایی هستند که در مرحله افتتاح، هستند.

نظر شما