شناسهٔ خبر: 64997888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد؛

همایش علمی و آموزشی "دادگاه علنی"

همایش علمی و آموزشی "دادگاه علنی" با حضور ۳۰۰نفر از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه‌های شهر کرمانشاه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ همزمان با دهه مبارک فجر، همایش علمی و آموزشی "دادگاه علنی" در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

این همایش علمی در راستای تأکیدات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد علمی و نیاز جامعه اسلامی به حقوقدانانی عادل و باسواد و نیز افزایش بستر علمی و آشنایی دانشجویان با رویه‌های قضایی به همت حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه صورت گرفت.

در این گردهمایی آموزشی که در قالب یک دادگاه و با حضور بیش از ۳۰۰نفر از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه‌های کرمانشاه برگزار شد؛ یک نفر از قضات برجسته‌ استان و عضو هیأت علمی دانشگاه به عنوان قاضی جلسه رسیدگی و ۲ نفر از وکلا و اساتید دانشگاهی استان به عنوان وکیل خواهان و وکیل خوانده؛ یک پرونده واقعی را شرح، بررسی و رای نهایی در خصوص آن صادر شد.

در این "دادگاه علنی" پس از طرح دعوا و بررسی کلی پرونده، دانشجویان به عنوان خواهان و خوانده به طرح و ارائه دفاعیه پرداختند و در پایان جلسه رسیدگی، به برترین دفاعیه از نظر اساتید که دارای ویژگی دفاع مستند به قانون، صحیح و مستدل بود، هدیه‌ای تقدیم شد.

خبرنگار: رضا میرزایی

انتهای پیام/

نظر شما