شناسهٔ خبر: 64993466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح دهها طرح عمرانی و خدماتی در آذربایجان شرقی

خبرگزاری صدا و سیما

در سومین روز از دهه مبارک فجر دهها طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و آموزشی در مناطق مختلف آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی ۵۰ طرح برق رسانی و عمران روستایی در مراغه مورد بهره برداری قرار گرفت.
۱۶ طرح برق رسانی شامل بهسازی شبکه، توسعه شبکه شهری، روستایی و فیبر نوری و ۳۴ طرح عمران روستایی شامل بهسازی، جدول گذاری وآسفالت ریزی معابر با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید.

چهار طرح تولیدی، آموزشی و آبرسانی در شهرستان آذرشهر با هزینه‌ای افزون بر ۵۵ میلیارد تومان افتتاح شد.
این طرح‌ها شامل تولید پودر ژلاتین حلال خوراکی در شهرک صنعتی شهید سلیمی، تولید نایلون و زیرکار برقی، آزمایشگاه دانشگاه پیام‌نور و یک طرح آبرسانی و حفر چاه در آذرشهر بود.

مدرسه ۲ کلاسه در روستای هلیلوی هوراند با هزینه‌ای افزون بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با زیر بنای ۸۰ متر مربع با مشارکت خیران و اداره کل نوسازی مدارس استان بهره برداری رسید.

چهار طرح عمرانی و خدماتی شهرداری عجب شیر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
این طرح‌ها شامل افتتاح میدان بسیج، میادین ورزشی ولیعصر، پیاده رو‌های سطح شهر، بلوار شیشوان، آسفالت ریزی‌های سطح شهر بود.

۴۳ طرح عمرانی حوزه مخابرات با هزینه‌ای افزون بر ۳۹ میلیارد تومان در شهرستان اهر به بهره برداری رسید.

چهار طرح برق رسانی در شهرستان ملکان افتتاح شد.
این طرح‌ها شامل بهسازی شبکه برق رسانی ملکان، شهرک ولی عصر، روستای ایگدلوی بزرگ وشهرمبارک شهر است که در مجموع برای آنها ۴۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان کلیبر به مساحت ۳۰۰متر مربع با هزینه ۱۰ میلیارد تومانی شامل آزمایشگاه، دندانپزشکی و اتاق معاینه به بهره برداری رسید.

سه طرح عمرانی و آموزشی با هزینه‌ای افزون بر ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان بستان آباد به بهره برداری رسید
این طرح‌ها شامل آسفالت ریزی، جدول گذاری و دیوار حائل روستایی در بخش تیکمه داش، چمن مصنوعی مدرسه شبانه روزی ولایت تیکمه داش و مدرسه ۶ کلاسه خیّرسازروستایی بود.

کارخانه تولید خوراک دام و طیور روستایی در بخش ایلخچی شهرستان اسکو با هزینه هفت میلیارد تومان افتتاح شد. این کارخانه با تولید سالانه پنج هزار تن خوراک دام و طیور برای هفت نفر به صورت مستقیم فرصت اشتغال به وجود آورده است.

مدرسه ۲ کلاسه دبستان برکت شهید باهنر روستایی در شهرستان چاراویماق با هزینه‌ای افزون بر ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

۶ عمرانی خدماتی در بخش کاغذکنان میانه افتتاح شد.
این طرح‌ها شامل گازرسانی روستایی، زیرسازی و آسفالت معابر روستایی، طرح‌های مخابراتی، ارتقای کیفیت تلفن ثابت و ایجاد امکان واگذاری اینترنت خانگی، طرح‌های توسعه‌ای و اصلاح و ساماندهی شبکه برق شهری و روستایی بخش کاغذکنان بود که با هزینه ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۱۸ طرح عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شامل اجرای طرح هادی، دیوار سنگی، جدول گذاری و آسفالت معابر و پل سه دهانه در ۱۵ روستای شهرستان سراب با بهره مندی حدود ۱۰ هزار نفر از جمعیت روستایی و با صرف هزینه ای افزون بر ۱۷ میلیارد تومان آغاز شد.


 

افتتاح دهها طرح عمرانی و خدماتی در آذربایجان شرقی افتتاح دهها طرح عمرانی و خدماتی در آذربایجان شرقی افتتاح دهها طرح عمرانی و خدماتی در آذربایجان شرقی افتتاح دهها طرح عمرانی و خدماتی در آذربایجان شرقی افتتاح دهها طرح عمرانی و خدماتی در آذربایجان شرقی افتتاح دهها طرح عمرانی و خدماتی در آذربایجان شرقی افتتاح دهها طرح عمرانی و خدماتی در آذربایجان شرقی افتتاح دهها طرح عمرانی و خدماتی در آذربایجان شرقی افتتاح دهها طرح عمرانی و خدماتی در آذربایجان شرقی

 

نظر شما