شناسهٔ خبر: 64986584 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هشدار رئیس پلیس راهور فراجا درباره یخ‌زدگی جاده‌های کوهستانی

رئیس پلیس راهور فراجا ضمن هشدار به رانندگان تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم به دلیل‌یخ زدگی جاده‌های کوهستانی، از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار «سیدتیمور حسینی» در جریان بازدید میدانی از وضعیت ترافیکی جاده هراز درباره آخرین شرایط جوی حاکم بر جاده‌های کشور گفت: براساس اعلام و پیش‌بینی سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی برف و باران به کشور بخش‌های گسترده‌ای از جاده‌های کوهستانی کشور مانند محور شیراز به اصفهان و سمنان به دامغان شب گذشته با انسداد مقطعی مواجه بود که خوشبختانه صبح دیروز با کمک سازمان راهداری و ماموران پلیس راه و راهور بازگشایی شد، اما به دلیل ادامه‌دار بودن بارش‌ها همچنان احتمال مسدود شدن این دو محور وجود دارد. 

حسینی افزود: در ساعات آینده در محورهای پونل به خلخال، هشتگرد به طالقان، سمنان به فیروزکوه و شاهرود به گرگان به دلیل شدت بارش برف با انسداد راه مواجه هستیم. 

رئیس پلیس راهور فراجا به مسافرانی که تصمیم گرفته‌اند در این روزهای برفی سفر کنند، هشدار داد و گفت: به دلیل شرایط جوی حاکم بر محورهای کوهستانی کشور سفرهای جاده‌ای به هیچ عنوان مناسب نیست و توصیه می‌کنیم از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنید و در صورت لزوم ساعات ابتدایی روز را برای سفرهایشان انتخاب و با تجهیزات کامل اقدام به سفر کنند. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، حسینی در پایان خاطرنشان کدر: علی‌رغم آماده باش پلیس راه و راهور و سازمان راهداری، احتمال یخ‌زدگی معابر وجود دارد، لذا برای تردد در تمامی معابر شهری و جاده‌ای، تجهیزات زمستانی در خودرو به همراه داشته باشید. 

انتهای پیام/

نظر شما