شناسهٔ خبر: 64985803 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش؛

دریادار ایرانی: بزرگترین دستاورد ارتش مکتبی، امنیت‌سازی است

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه بزرگترین دستاورد ارتش مکتبی، مردمی و انقلابی، امنیت‌سازی است، گفت: تامین امنیت در بخش دریا به عهده همرزمان این نیرو است و به لطف خون شهدا و فرماندهی رهبر معظم انقلاب تاکنون این وظیفه به خوبی انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، یادواره شهدای نیروی دریایی امروز - شنبه ۱۴ بهمن - با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از خانواده‌های شهدا در تالار میثاق نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه برگزاری این یادواره، گفت: از مجموع ۲۴ هزار شهید ارتش در تهران، افتخار داریم که ۱۴۲ نفر آنها از نیروی دریایی است که امروز از خانواده آنها تجلیل شد.

امیر دریادار شهرام ایرانی اظهار داشت: تلاش ما این است که در این ایام مبارک دهه فجر یاد شهیدان عزیز کشورمان به ویژه شهدای نیروی دریایی ارتش را گرامی بداریم.

وی افزود: بزرگترین دستاورد ارتش مکتبی، مردمی و انقلابی، امنیت سازی است که بخش دریا به عهده همرزمان بنده است و به لطف خون شهدا و فرماندهی رهبر معظم انقلاب به خوبی تامین امنیت انجام می شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: امروز در کشور ولایت، محور است و رهبر معظم انقلاب نیز ارادت ویژه ای به شهدا و خانواده ها دارند. این انتخابات و همه مناسبات های مختلفی که ما ایرانیان داریم همه و همه مرهون خون شهدا است و به طور قطع همه همرزمان ما و خانواده های نیروی دریایی در انتخابات حضور خواهند یافت.

دریادار ایرانی بیان داشت: دشمنان برای دلسرد کردن مردم ۴۵ سال است که تلاش می کنند و از هر ترفندی هم استفاده کرده اند باید به آنها پیام بدهیم که حتما سرتعظیم در برابر عظمت ملت ما فرود خواهند آورد و باید بساطشان را جمع کنند مطمئن باشند مردم ایران به دستاوردهای خود می بالند و برای حفظ آن هم جان و خون داده اند و این مسیر ادامه دارد.

وی درباره بازی ایران و ژاپن هم گفت: پیش بینی برای بازی سخت است اما امیدوارم که ایران با ۲ گل ببرد. 

وی افزود: اما معمولا شیرهای ایرانی نشان داده اند که زمانی که در مستطیل سبز حضور داشته اند و آنجایی که لازم بوده خیلی خود را نشان داده اند و مطمئن هستم با آن همدلی که در تیم ملی دیدم به پیروزی می رسند و به نقدها کاری نداشته باشند و همدلی خود را دنبال کنند.

در آیین یادواره شهدای نیروی دریایی از تعدادی از خانواده های شهدا تجلیل و قدردانی شد.

نظر شما