شناسهٔ خبر: 64977346 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تاریخ عرضه Resident Evil 4 Gold Edition مشخص شد

بازی اصلی به همراه بسته الحاقی / gamingbolt

صاحب‌خبر -

کپکام به تازگی Resident Evil 4 Gold Edition را رسما معرفی کرد که در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، PS4 و PC عرضه می‌شود.

این معرفی پس از آن صورت گرفته که صفحه‌ای برای همین نسخه از بازی در دسامبر ۲۰۲۳ در سایت متاکریتیک ظاهر شد. تریلر معرفی را در یوتیوب مشاهده کنید.

Resident Evil 4 Gold Edition شامل بازی پایه، Separate Ways و بسته Extra DLC با لباس‌ها، فیلترها و لوازم جانبی اضافی است.

همچنین دارای دو سلاح دیلاکس، گزینه‌ای برای تعویض با موسیقی متن بازی اصلی و یک نقشه درون بازی برای مکان‌یابی تمام گنج‌ها در بازی اصلی است.

همچنین شامل DLC پس از عرضه، مانند The Mercenaries است. بازیکنان PS5 همچنین می‌توانند حالت واقعیت مجازی را برای PlayStation VR2 دانلود کنند.

Resident Evil 4 Resident Evil 4

Resident Evil 4 هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد. این بازی در تاریخ ۸ دسامبر برای PS VR2 منتشر شد.

چندی پیش کپکام تایید کرد که ریمیک‌های بیشتری برای فرنچایز رزیدنت ایول ساخته می‌شود. پس از موفقیت بزرگ ریمیک قسمت چهارم (و عناوین قبلی)، کپکام می‌خواهد این روند را ادامه دهد، هرچند هنوز مشخص نیست کدام بازی قرار است ریمیک شود.

سوساید اسکواد یا جنجالی‌ترین بازی سال!

از دومین پروژه خالقین بازی تاج و تخت برای نتفلیکس رونمایی شد - ویجیاتو از دومین پروژه خالقین بازی تاج و تخت برای نتفلیکس رونمایی شد - ویجیاتو gamingbolt

برچسب‌ها:

نظر شما