شناسهٔ خبر: 64977025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری همایش اقشار، سفیران مشارکت حداکثری در خرم آباد+گزارش

به منظور ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی، همایش اقشار، سفیران مشارکت حداکثری در خرم آباد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی، همایش اقشار، سفیران مشارکت حداکثری با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور در خرم آباد برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات کشور در این همایش، جانبداری از نامزدهای انتخابات را خلاف قانون و خط قرمز ستاد انتخابات کشور دانست و گفت: هرگونه اقدامی که شائبه جانبداری از نامزدهای انتخاباتی را ایجاد کند، خلاف قانون و خط قرمز ستاد انتخابات است.

سیدمحمدتقی شاهرخی متولی و مجری اصلی انتخابات پیش رو را مردم دانست و افزود: آن چیزی که می‌تواند ذائقه ما را بعد از ۱۱ اسفند شیرین کند همدلی و همراهی و همزبانی برای یک اتفاق بزرگ است .

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین افزود:  همه شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم است.

استاندار لرستان نیز در این همایش گفت: ۳۰هزار نفر ناظر و مجری در انتخابات لرستان مشارکت دارند.
 
فرهاد زیویار انقلاب اسلامی را اعجاز و هدیه الهی و ماحصل ده ها سال مبارزه همراه با جهاد و شهادت دانست.
 
وی ادامه داد: جنگ با نظام سلطه، جهاد، قیام‌، مبارزه با استکبار جهانی و نهضت نفت مقدماتی بود که در نهایت بزرگمردی با رهبری و راهبری مردم به انقلاب و پیروزی در ۲۲ بهمن سال ۵۷ منجر شد و پرچم سه رنگ با نشان الله را بر فراز ایران اسلامی برافراشته کرد.
 
وی به تاثیر انقلاب اسلامی بر کشورهای منطقه و جهان اشاره کرد و با بیان این که مردم مظلوم فلسطین از انقلاب اسلامی برای رهایی از ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیست الهام می‌گیرند، عنوان کرد: اثر انقلاب اسلامی بزرگ است و لازم است مردم با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات همچنان اقتدار جمهوری اسلامی را به جهان نشان دهند.
 
وی خاطر نشان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان را حدود ۳۰هزار نفر در نقش نظارت و اجرا در لرستان بر عهده دارند.
 
زیویار با بیان اینکه مردم لرستان همیشه از استان‌های برتر در مواقع ضروری و برگزاری راهپیمایی‌ها و انتخابات بوده‌اند،  گفت: صاحب این انقلاب و نظام مردم هستند که در ایستگاه بعدی یعنی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند با حضور و مشارکت حداکثری و ایجاد وحدت مشت محکمی بر دهان دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می کوبند.
<div id="video-display-embed-code_10752041"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4142378/10752041?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما